Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö lapsen opettaja/pk hoitaja jostain tiedostoista

Vierailija
31.07.2013 |

lapsen historiaa, vanhempien ammattia/työttömyyttä tms? (luokanopettaja/ pk lähihoitaja tai lastentarhanopettaja)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe. T. Päiväkodilla työskennellyt

Vierailija
2/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai näkee. Sossuhakemukset, sairauskertomukset ja pankkitilillä olevat rahat ...sekä mihin niitä rahoja onkaan törsätty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulun opettaja ei ainakaan näe mistään mitään, ei edes alakoulun tietoja ellei huoltaja erikseen pyydä tietoja siirtämään yläkouluun. Ei ammattia, työpaikkaa, työttömyyttä tai edes muiden opettajien antamia arvosanoja.

Vierailija
4/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopena en näe. Eipä kyllä liinnostakaan. Varttikeskusteluissa joku joskus mainitsee jotakin. Ja tietty esim. Sähköpostiosoitteista joillakin jotakin voi pääätellä.

Vierailija
5/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe ja vaikka näkisikin, ei saa katsoa. Esim. itse olen ollut työkkärissä töissä ja minä olisin voinut teoriassa nähdä kaikkien sukulaisteni tiedot, mutta niiden katsominen olisi ollut oikeusjutun paikka. Sellaisia tietoja, mitkä eivät liity työntekemiseen, ei saa katsoa. 

Vierailija
6/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: Siis tietenkään ei sellaisten tietoja, jotka eivät ole koskaan työkkärissä asioineet. Omia tietojani kyllä sain siellä katsella, kysyin luvan.Vähän sen jälkeen tulikin se systeemi, että omia tietojaan pääsi asiakaskin katselemaan. 

Vierailija
7/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 06:56"]

Ei näe ja vaikka näkisikin, ei saa katsoa. Esim. itse olen ollut työkkärissä töissä ja minä olisin voinut teoriassa nähdä kaikkien sukulaisteni tiedot, mutta niiden katsominen olisi ollut oikeusjutun paikka. Sellaisia tietoja, mitkä eivät liity työntekemiseen, ei saa katsoa. 

[/quote]

Paitsi että se systeemi ei kerää tietoja siitä, kuka on käynyt katsomassa. Sinua huijattiin työkkärissä.

Vierailija
8/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen vain ne paperit, mitä on päiväkodissa tehty, eli vasut ja liitteet mitkä olet itse toimittanut.

Vierailija
9/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 08:26"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 06:56"]

[/quote]

Paitsi että se systeemi ei kerää tietoja siitä, kuka on käynyt katsomassa. Sinua huijattiin työkkärissä.

[/quote]

Höpö höpö. Kaikissa näissä järjestelmissä lokitietojen kautta näkee kuka on käynyt katsomassa ja mitä.

Vierailija
10/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemme koulussa ne tiedot, joita vanhemmat kirjoittavat koulun eri lomakkeisiin.  Mitään muita tietoja emme näe.  Ja miksi näkisimme?

Vierailija
11/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tiedot näkee, mitä lomakkeisiin on täytetty. Ja kouluterkka saa neuvolan paperit.

Vierailija
12/12 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUokanopena en näe mistään että missä vanhemmat ovat töissä ym. Lapsesta tiedän sen mitä meidän koulussa hänestä jo tiedetään tai jos tietoja on vanhempien luvalla pk:sta siirretty. Joskus tulee lapsia joista on kielletty tietojen siirtäminen pk:sta kouluun, niistä lapsista tietää jo valmiiksi vaikkei tietoja saakaan että joko lapsi on todella haastava tai vanhemmat ovat todella haastavia.