Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

korona ei kosketa minua pätkääkään eikä ketään muutakaan ellet ole vanhus joka kuolee nuhaan jo muutenkin.

Vierailija
08.08.2020 |

sensuurimoderaattoreiden pyynnöstä spämmin viestiä niin pitkään kuin tarpeellista. opittehan olemaan.

ainut mikä minua ja muita koskettaa on tämä tuhottu talous. jokainen korona hysteerikko voi pitää turvavälin minuun niiden rajoitustensa kanssa. minä en aio hyväksyä oikeuksieni polkemista.

en aio laittaa maskia päähän enkä pitää turvavälejä ellen liiku autolla. minä en myöskään matkusta metkiäkään ylihintaisessa, byrokratia suomessa vaan vien rahani ulkomaille missä rahalla voi tehdäkin jotain. turha yrittää väkisin rahastamista kotimaanmatkailulla.

te totta kai haluatte että rajoitukset tulisivat voimaan koska nyt se olisi pakko tehdä tai muuten se ensimmäinen yhteiskunnan sulkeminen ei hyödytä mitään. siksi SITÄ EI PITÄNYT TEHDÄ ENSIMMÄISKÄKÄÄN KERTAA. ruotsi oli ainut joka ymmärsi tämän.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/2 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit että jonkun tärkeä vanhempi kuolee viruksen vuoksi? Tai joku nuori astmaatikko? Ehkä se on heidän ainoa omainen elämässä. Eivät 70-vuotiaat ole sitäpaitsi vanhuksia. Turvaväli on helpoin mitä voit tehdä ja käsien desinfiointi, eikä ole pakko tungeksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan