Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveruus

Vierailija
14.07.2006 |

Minkälaisia suhteita teillä on vastakkaista sukupuolta oleviin työkavereihinne?

Mä en tiedä mitä ajatella yhdestä miespuolisesta työkaverista... Huomioi minua todella paljon; huomaa jos minulla on esim. uusi koru tai pienenkin tahran vaatteessani. Oli huolissani kun olin kovassa flunssassa jne. Käy useaan otteeseen työpisteessäni (itse eri paikassa) päivän aikana.

Oloni on välillä jopa hieman vaivautunut, en tiedä miten suhtautuisin tähän ihmiseen.

Tämä mies ei koskaan puhu minun aikanani vaimostaan, lapsistaan kylläkin. En ole ikinä kuullut hänen mainitsevankaan vaimostaan mitään, mitä muut töissä taas tekevät.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuot esille, ettet ainakaan itse ole kiinnostunut hänestä..

Toisaalta, jotkut eivät puhu töissä kotiasioitaan ollenkaan. Itselläni ainakin on monia naistyökavereita, jotka eivät jostain syystä halua puhua esim. miehestään (en edes tiedä nimeltä miesten nimiä) mutta muuten kyllä kertovat elämästään. Puhuuko mies muille perheestään?

Vierailija
2/11 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen ko miehelle puhunut omasta miehestäni, hänen töistään jne. Aika paljon me tämän työkaverin kanssa puhumme henk. koht. asioistamme , olemme lähentyneet puolen vuoden aikana paljon.

Onkohan se nyt karkaamassa käsistä??????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies siis. Mun homofrendikin aina huomaa kun olen käyny kampaajalla, vaikka oma mies ei...

Vierailija
4/11 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on sellainen. ei halua mitään ihmeempää, sellaista viatonta flirttailua.

Vierailija
5/11 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun mies on sellainen. ei halua mitään ihmeempää, sellaista viatonta flirttailua.

Vierailija
6/11 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työaika on työtä varten eikä mitään kahden keskistä juttutuokiota ja seurustelua. Kahvipaussin aikana jututat ja se riittää

Vierailija
7/11 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvitaukoja ei juurikaan ole.

Vierailija
8/11 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kotiasioista ja omista henkilökohtaisista lätiset

Vierailija
9/11 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson oudoksuen ihmisiä, jotka eivät töissä puhu muuta kuin työasioita.

Vierailija
10/11 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta riippuu miten tilanne kehittyy, voit olla reagoimatta mitenkään tai sit ruveta puhuu enemmän sun miehestä ja kysellä miehen vaimosta (ja anna sellanen kuva että oot miehes kans tosi onnellinen). Tsemiä!

Vierailija
11/11 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei olla työkavereita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan