Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on hidas ja tuskainen kun ei ole mitään mielenkiinnon aiheita.

Vierailija
08.08.2020 |

Olen tällä hetkellä jopa työtön 30v nainen. Elä mä ollut järkyttävän tyhjä jo lapsuudesta lähtien. En ole koskaan kehittynyt enkä mennyt missään asiassa eteenpäin. Olen kun seisova vesi.

Kaikki jaksavat hämmästellä sitä miten en tee koskaan ikinä mitään. Olen vain tujottanut TV ja seinät pikkutytöstä lähtien.
En ole koskaan lukenut kirjoja, koko maailma kiinnostaa liikaakin mut en konkreettisesti ole koskaan harrastanut mitään.

Mulla on hirvee iso tuska, turhautuminen, laiskuus ja suru. Miten pääsen pois tästä kun mitään ei kiinnosta?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia? Tarvitsen apua.

Vierailija
2/38 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa elämässä naiset. Heidän takiaan jaksan aina aamuisin nousta uuteen päivään

t.Heteromies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ala lukea kirjoja tai ihan vaikka wikipediaa ja etsi sieltä, mikä kiinnostaa

Vierailija
4/38 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ihan ite ettiä se joku kiinnostuksen aihe, muut ei voi sussa mitään paloa nostattaa. Millasia sun leikit oli pienenä? Urheilua vai piirtämistä?

Vierailija
5/38 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirsin pienenä.

Vierailija
6/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua? Kaipaan sitä nyt! Onko kellään samaa?

Vierailija
7/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin omat mielenkiintoni kohteet kokeilemalla monia asioita, jotka eivät olleetkaan kiinnostavia. Kokeile erilaisia asioita ja jos ei kiinnosta niin mieti mikä siinä ei ollut kiinnostavaa ja lähde kokeilemaan seuraavaa asiaa tämän pohjalta.

Vierailija
8/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se olikaan kun sanoi että jos sinulla on tylsää niin olet tylsä ihminen.

Vierailija
9/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, samojen ajatusten kanssa kamppaillaan: hitaus ja tuskaisuus. Meni muutama kaveri ja kaupunki vaihtoon, ei työpaikkaa. Päihteisiinkään en enää aio sortua. Niitä mielenkiinnon kohteita pitäisi varmaankin alkaa väkipakolla etsimään. Mutta mulla mielenkiinnonkohteet liittyy vahvasti  jakamiseen ja yhdessä tekemiseen. Voisin periaatteessa tehdä mitä vaan, kunhan en olisi näin pirullisen yksinäistä. Toisaalta mitä tylsänä ja ujona voisi olettaa. Suurin pakotettu mielenkiinnonkohde on parhaillaan palapeli, korujen värkkääminen ja muu sellainen nysvääminen, sekä satunnaiset keskustelut vauvalla ja ulkoilu. Vanhuksen elämää. Töitäkin pitäisi etsiä, mutta mitä pistää CV:hen. Ja jos joskus jostakin työpätkän saisinkin, tuskin sopeutuisin joukkoon vakavamielisenä tuppisuuna. Toisaalta haluaisin joukkoon, mutta sitten kun olen ihmisten parissa, en osaa olla siellä ja viihtyä. Monesti olen mennyt kaupungille, mutta perille saavuttuani  lähtenyt ahdistuksen saattelemana takaisin kotiin /: 

Vierailija
10/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee lapsia? Sen jälkeen ei ole tekemisestä pula.

Vierailija
11/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just, samojen ajatusten kanssa kamppaillaan: hitaus ja tuskaisuus. Meni muutama kaveri ja kaupunki vaihtoon, ei työpaikkaa. Päihteisiinkään en enää aio sortua. Niitä mielenkiinnon kohteita pitäisi varmaankin alkaa väkipakolla etsimään. Mutta mulla mielenkiinnonkohteet liittyy vahvasti  jakamiseen ja yhdessä tekemiseen. Voisin periaatteessa tehdä mitä vaan, kunhan en olisi näin pirullisen yksinäistä. Toisaalta mitä tylsänä ja ujona voisi olettaa. Suurin pakotettu mielenkiinnonkohde on parhaillaan palapeli, korujen värkkääminen ja muu sellainen nysvääminen, sekä satunnaiset keskustelut vauvalla ja ulkoilu. Vanhuksen elämää. Töitäkin pitäisi etsiä, mutta mitä pistää CV:hen. Ja jos joskus jostakin työpätkän saisinkin, tuskin sopeutuisin joukkoon vakavamielisenä tuppisuuna. Toisaalta haluaisin joukkoon, mutta sitten kun olen ihmisten parissa, en osaa olla siellä ja viihtyä. Monesti olen mennyt kaupungille, mutta perille saavuttuani  lähtenyt ahdistuksen saattelemana takaisin kotiin /: 

PS. jos näette kohta jäykästi köpöttelevän, maahan katselevan nuorehkon naishenkilön, se olen todennäköisesti minä tai joku toinen sielunsisko, miksei sielunvelikin. Ei saa pilkata /:

Pilkattu on riittämiin. 

Vierailija
12/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity vaikka partioon. Tai mene 9 euron työhön. Tai tosiaan hanki lapsia.

Vierailija
13/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele jotain? Vaikka avoimessa yliopistossa tai ihan joku tutkinto?

Vierailija
14/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai partioon 30 vuotiaana. Yksin lasten hankkiminen on mahdotonta eikä lapsi ole mikään itsekäs ratkaisu elämänhallinnan haasteisiin. Niissä 9 euron töissä on usein kiusaamista vaikka töiden tulisi olla kuntouttavia-surullista, toki on poikkeuksiakin. Jos tarkoituksesi on veetuilla niin mene muualle. 

Vierailija
15/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
16/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai partioon 30 vuotiaana. Yksin lasten hankkiminen on mahdotonta eikä lapsi ole mikään itsekäs ratkaisu elämänhallinnan haasteisiin. Niissä 9 euron töissä on usein kiusaamista vaikka töiden tulisi olla kuntouttavia-surullista, toki on poikkeuksiakin. Jos tarkoituksesi on veetuilla niin mene muualle. 

Eivät lapset yksinään sitä lippukuntaa pyöritä. Siellä tarvitaan aikuisia.

Nainen voi oikein hyvin hankkia lapsia yksinään. Siihen ei ole mitään biologista estettä. Nykyään ei edes tarvitse harrastaa yhdyntää sitä varten.

9 euron töiden ei ole tarkoitus olla kuntouttavia jos puhutaan työkokeilusta. Ne ovat ihan tavallisia työpaikkoja.

Vierailija
17/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät lapset yksinään sitä lippukuntaa pyöritä. Siellä tarvitaan aikuisia.

Nainen voi oikein hyvin hankkia lapsia yksinään. Siihen ei ole mitään biologista estettä. Nykyään ei edes tarvitse harrastaa yhdyntää sitä varten.

9 euron töiden ei ole tarkoitus olla kuntouttavia jos puhutaan työkokeilusta. Ne ovat ihan tavallisia työpaikkoja.

Onko sinulla itselläsi kokemusta edellä mainituista? Jos ei ole kokemusta, niin ei ole kovin vakuuttavaa.

Vierailija
19/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samantapainen tilanne oman elämäni kanssa. Tuntui, että kaikki muut harrastivat ja kehittivät itseään, ja minä vaan käytin päiväni hidastempoisiin arkiaskareisiin, sohvalla lojumiseen ja lukemiseen.

Sitten tiedostin, että minua ei oikeastaan kiinnosta mikään muu kuin edellä mainitut asiat. Tykkään siitä tylsästä arjestani. Kun hyväksyin itseni, rauhoitin elämääni vielä entisestään. Entinen minä olisi ajatellut, että elämästä tuli entistä tylsempää (vähintään muiden mielestä) mutta nykyinen minä nauttii, mitä vähemmän on virikkeitä.

Olisko tällaisesta lähestymistavasta apua sulle? Zen-ajatteluun tutustumalla voisit saada uutta perspektiiviä asiaan.

Vierailija
20/38 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kiltti mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi