Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tästä yksinäisyydestä ja rahattomuudesta selviää :(

Vierailija
08.08.2020 |

Tuntuu, että kuolen suruun kun on niin pahaolla aina yksin. Olen joutunut muuttamaan ja ei ole ketään tuttua täällä. Ja ei edes rahaa ruokaan tai bussiin, että pääsisi käymään jossain :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Ehkä olisi helpompi vastata jos kertoisit miksi muutit ja miksi olet rahaton.

Vierailija
2/3 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin opiskelujeni vuoksi. Menen huomenna kirkkoon, näkeepähän ihmisiä ja ei maksa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut siis ensimmäistä kertaa omillasi? Opiskelut alkamassa? Ystävä hyvä. Kun ne opiskelut lähtee käyntiin niin siellä on jos jonkinmoista menoa ja ryhmää ja porukkaa mihin liittyä.

Minä löysin opiskellesani parhaan kaverini. Nyt 16 vuotta myöhemmin olemme edelleen päivittäin tekemisissä.

Opiskelijan rahattomuus on positiivista. Opiskelet ammattia varten ja siitä saat tulevaisuudessa rahaa. Ota vähävaraisuus nyt haasteen kannalta ja iloitse siitä jos pärjäät vähällä.

Mutta jos yksinäisyys kalvaa siltikin loputtomiin niin yksi hyvä keino on esim hankkia jokin mmorpg peli ja hankkia kavereita netissä. Eihän se sama ole mutta minun vaimollani se helpotti paljon. (Masennuksen takia hän ei mennyt ulos ym. Nyt hän on parantunut, elää ja voi hyvin mutta nettikaverit ovat edelleen tärkeitä)

Tsemppiä. Elämä on matka eikä sitä tiedä mitä se eteen heittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä