Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmeinta mitä olet syönyt? Mä söin kerran jurripäissäni

Vierailija
14.07.2006 |

mikrossa lämmitettyä koiranmakkaraa ketsupilla. Siis vuosia sitten. Tuli vähän laatta aamulla kun tajusin...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olin silloin viaton lapsi, joka oli saanut muistutuksia etiopialaisista.

2/14 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin syömään pinaattipannukakkua...hyi yök.....en oo sen jälkeen syöny pinaattia enkä pannukakkuakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin lapsi vielä, kylässä ja pakko oli syödä. Maistui ihan p*ssiltä. En ole sen jälkeen munuaisia maistanut missään muodossa. Toinen juttu muistuu myös lapsuudesta kyläreissulta. Dementoituva täti oli valmistanut meille lihakeiton pilaantuneista lihoista. Koko talo haisi ihan kamalalle. Odotettiin, että täti meni käymään toisessa huoneessa ja äitini kaatoi sopat lautasilta viemäriin.

Vierailija
4/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kasvissyöjä. Kerkesin jo hyvän matkaa vedellä sitä naamariin, ennen kuin tajusin että jauhelihaahan siellä sisällä olikin.. Tuli vähän huono olo.

Vierailija
5/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytisevää silakkahyytelöä lounaaksi.

Harmaata

Vierailija
6/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ällöttävää!

Vierailija
7/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetelin pimeessä keittiössä vähän leipää... aamulla huomasin, et se oli ihan homeessa!

Vierailija
8/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laattasin viereiseen roskikseen. Aamulla maku oli kauhea. Katsoin purkkia niin oli aivan homeessa noin puolilitraa lime mehua. =(

Vierailija
9/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaa olenko syönyt kalakeittoa sen jälkeen? muistan yhä miten se silmä tuijotti minua lautaselta, sitten lusikasta ja sitten muljahti kylmänä mahaan.... yöks!

Vierailija
10/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tooooooooooooosi pahoja!

Vierailija
11/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasessa tilanteessa, ettei voinut/kehdannut jättää ja edessä oli sitten kokonainen grillattu kala maiteinen päivineen ja yrjö kurkussa sen sain alas jotenkuten. nyt kyllä jättäisin ihan suosiolla syömättä, vaikka allergiaan vedoten.

Vierailija
12/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silloin viaton lapsi, joka oli saanut muistutuksia etiopialaisista.

Vierailija
13/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsimessuilla jaettiin niitä kalanmaksaöljyä jotka on tahnan muodossa ja mukana on appelsiini makua.. se on tarkoitettu lapsille mutta saa sitä aikuisetkin syödä.. no ajsttelin kokeilla tuotetta (onneksi en paikan päällä koska näky olisi ollut kamala) ja maku oli AIVAN HIRVEÄ SIIS SANOIN KUVAILEMATON! minäpä laatoitin kylpyhuoneen aika uuteen uskoon..

Vierailija
14/14 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiällä nahkiaisenpalat, joita Torniosta kotoisin oleva tyyppi syötti muka suurempanakin herkkuna. Meni pitkään, ennen kuin kalaa pystyin syömään ja sushi tökki vieläkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan