Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaako miehesi omat vaatteensa? Miehen ikä?

Vierailija
08.08.2020 |

Kiinnostaa tietää, onko muita, jotka ostaa vaatteet miehelle, koska muuten miehellä olisi vain rikkinäisiä vaatteita.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa hänkin mutta ostan kyllä usein miehelle vaatteita, hänellä ei ole aikaa. Viimeksi ostin T-paitoja, sandaalit ja shortsit.

Vierailija
2/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes "uskaltaisi" osta miehelle vaatteita, koska hän on niin tarkka tyylistä ja istuvuudesta. Jotkut yökalsarit korkeintaan ostaisin. Mies 44 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mies 45 on aina ostanut omat vaatteensa. Not my job.

Vierailija
4/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa omat vaatteensa ja on niistä tarkka. Ei ikinä pidä reikäisiä tai kulahtaneita vaatteita. Kotivaatteetkin on aina siistejä. Minä olen meistä se resupekka, parsin joskus sukatkin. Mies on 33.

Vierailija
5/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Joku muu ne vaatteet joka tapauksessa ostaa kuin minä, en ole kysellyt, että kuka.

Vierailija
6/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa yleensä ite, mä ostan jos löydän jotain hyvännäköistä ja tarpeellista. Mies on 29

Vierailija
7/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on hyvin tarkka pukeutumisestaan ja tyylistään. Korkeintaan pesen hänen vaatteitansa kun pesen omiakin, lahjaksi saatan ostaa jonkun paidan tai boksereita, mutta muuten en viitsi ostaa, koska haluaa ostaa omansa. Mies on 26.

Sitten taas äitini ostaa kyllä välillä isälleni vaatteita, koska isä ei ikinä osta itselleen mitään. Hemmottelee äitiäni ja meitä lapsia, mutta erittäin vaatimaton itsensä suhteen.

Vierailija
8/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostaa. Mies on 60+

Vierailija
9/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa itse kunhan vien hänet kauppaan. Ei tykkää shoppailla, joten ostaa harvoin vaateita.

44 v

Vierailija
10/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ostaa, eihän hän mikään lapsi ole. Mieheni on aika tarkka tyylistä ja istu uudesta mutta maku tuomariksi kyllä pääsen koska minulla on kuulemma hyvä silmä.

Mieheni on 43-vuotias.