Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhus ryöstettiin, vaaleahiuksisen naisen tuntomerkit julkaistiin heti: mietittiinkö uhrin oikeuksia?

Vierailija
08.08.2020 |

Pitääkö yhteiskunnan vääryyksien uhria vielä loukata ja rangaista häntä lisää levittämällä hänen tuntomerkkejään käytännössä etnisyyttä myöten. Onneksi Yle ja monet muut mediat eivät julkaise poliin tiedotteita.
Poliisi edustaa väkivaltaa ja on siksi jo ajatuksena paha, poliisi ei siis voi olla missään tapauksessa hyvä.
Nyt poliisi varmasti hakkaa ja vie putkaan kaikki vaaleahiuksisen naiset, inhottavaa ja leimaavaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuvan, että tuo hiusväri voisi viitata värjättyynkin etnisemmän henkilön tukkaan. Voi toki olla myös kantis. Mutta onhan noita tummanvaaleita muunkin taustaisissa ihmisissä.

Vierailija
2/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaaleahiuksinen nainen ja ihmettelinkin äskettäin kaupassa käydessäni, kun kassaneiti katsoi minua oudosti. Hyllyntäyttäjä ei tervehtinyt.

Kun lähdin parkkipaikalta, eteeni kiilasi törkeästi toinen auto.

Tää on just niin tätä että sit meidät kaikki vaaleahiuksiset naiset leimataan rikollisiksi. Mihin voin valittaa? Saako tästä tehsä jonkun oikeusjutun? Tiedän, että tämä johtuu hiusteni väristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaaleahiuksinen nainen ja ihmettelinkin äskettäin kaupassa käydessäni, kun kassaneiti katsoi minua oudosti. Hyllyntäyttäjä ei tervehtinyt.

Tää on just niin tätä että sit meidät kaikki vaaleahiuksiset naiset leimataan rikollisiksi. Mihin voin valittaa? Saako tästä tehsä jonkun oikeusjutun? Tiedän, että tämä johtuu hiusteni väristä.

Olet yhteiskunnan rakenteiden uhri ja poliisin ja lehdistön maalittama.

Kurran sinua!

BlondLiveMatter

Vierailija
4/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä iltapäivälehtiin. Kävikö vielä niin, että jotkut ei katsoneet sua? Tosi törkeää.

Vierailija
5/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nyt on 3 vko suoja-aika?

Vierailija
6/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen loukkaantunut vaaleahiuksinen nainen. Järjestetäänkö miekkari pian?

Vierailija
7/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hästäkki BlöndiLivesMättär

Vierailija
8/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi varmaan voi selventää miksi nyt ei tarvittu 3 viikon suoja-aikaa?

Vierailija
9/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Kaivarin potkijoita ei ole edes pidätetty vaikka on kuvat ja isntatilit tiedossa. Taisi olla kolmen viikon etumatka riittävä.

Vierailija
10/10 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä nahistelu?