Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo yksipuolisesti lopetti seksin avioliitosta

Vierailija
30.07.2013 |

Hei, viimeiset 10 vuotta ja n. 30-50 yhdyntää. Viimeisen kahden vuoden aikana vain muutama ja viimeisen vuoden aikana kerran. Tätäkö varten säästin itseni?

Jes. Olen mies ja ilmeisesti liian kiltti. Pitääkö tällaiseen alistua?

Vaimoa ei kiinnosta ja on ilmoittanut, että hän ei halua ja voi olla loppuelämän ilman. Meillä ikää 37.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksinkertainen viesti:  E  R  O  A  !

Vierailija
2/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee tai hanki ainakin rakastajatar

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tein heti selväksi ennen vihille menoa, että pillua tulen jyystämään sitten minimissään 3-4 kertaa viikossa. Asiasta sovittiin silloin eikä ongelmia ole ollut, vaikka ollaan oltu 12 vuotta naimasissa. Vaatikaa vaikka lupaus pillusta kirjallisena, niin aina varmentuu.

Vierailija
4/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt haluaisiko hän vielä keskustella asiasta ja käydä esimerkiksi terapeutin puheilla kanssasi. Otat selville mahdollisista haluttomuuden syistä ja yrität saada vaimosi kanssa selvitettyä haluttomuuden syytä. 

Jos vaimosi ei sinun parhaista yrityksistäsi huolimatta halua yhteistyötä asiassa niin silloin joudut tekemään valintoja ja miettimään mitä haluat elämältä. Jos seksittömyys eli runkkaus seksilelujen kera ei ole sinulle vaihtoehto niin sitten jäljelle jäävät nämä. Eivät ole missään arvojärjestyksessä.

- Avioero ja sen jälkeen uuden kumppanin etsiminen

- Puolison kanssa käyty keskustelu sivusuhteiden harrastamisesta seksitarkoituksessa. Taudithan eivät ole vaimosi kannalta ongelma kun hän ei  seksiä enää itse harrasta. Jos sivusuhde ei ole mahdollinen niin sitten suosittelen eroa. Jos päädyt sallittuihin sivusuhteisiin niin yksi asia pitää vielä tehdä taloudellisen turvallisuuden vuoksi: Hanki sterilisaatio. Minulla itselläni on velipuoli siksi, että isän pitkäaikainen ja luvallinen rakastajatar jätti ehkäisypillerit pois asiasta mitenkään mainitsematta.

- Pettäminen. En suosittele, sillä tähän lähdettyäsi sinusta tulee tarinan roisto kiinni jäädessäsi (ja se tapahtuu jossakin vaiheessa joka tapauksessa).

- Maksullinen seksi eli Sihteeriopisto, Seksitreffit ja thaihierontapaikat. Jos vaimon selän takana pettäen niin en suosittele. 

Vierailija
5/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tunteistasi avoimesti, jämäkästä ja ystävällisesti. Kerro, että olet muuten tyytyväinen suhteeseen muttet vi hyväksyä seksittömyyttä. Kerro, että jos vaimosi ei halua alkaa yhdessä työskennellä seksikertojen lisäämiseksi ja halujen palauttamiseksi, tulet hakemaan seksiä muualta. Sitten anna vaimosi tehdä itse päätös asiasta.

Vierailija
6/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero taitaa olla ainoa kunnon vaihtoehto...Jos petät, joudut kärsimään seuraukset kun vaimosi saa jossain vaiheessa tietää

Vierailija
7/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 01:41"]

Kerro tunteistasi avoimesti, jämäkästä ja ystävällisesti. Kerro, että olet muuten tyytyväinen suhteeseen muttet vi hyväksyä seksittömyyttä. Kerro, että jos vaimosi ei halua alkaa yhdessä työskennellä seksikertojen lisäämiseksi ja halujen palauttamiseksi, tulet hakemaan seksiä muualta. Sitten anna vaimosi tehdä itse päätös asiasta.

[/quote]

Mikäpä kiihottaa ja innostaakaan naista enemmän kuin erolla tai pettämisellä uhkailu. Voi jessus sentään... Kyllä asiaa pitäisi lähestyä aivan eri kantilta.

Vierailija
8/9 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ns. kuiva kausi, jolloin seksi ei maittanut ollenkaan. Kuuden kuukauden kuluttua mieheni lähetti tekstiviestin, jossa sanoi eroavansa ja löytäneensä uuden naisen. Mielestäni tekstari tuollaisessa tilanteessa on tosi väärin. Asiat hoidettiin sitten lakimiesten välityksellä loppuun.  Miestäni en ole tavannut kuin kaksi kertaa tuon eroviestin jälkeen.

Nyt minullakin on uusi partneri ja seksi kertakaikkiaan kukoistaa. Saan kielihoitoakin joka päivä. Ei voisi paremmin olla asiat. Lapset jäivät isälleen. Minulle jäi kaupunkiasuntomme ja vene.

Vierailija
9/9 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää kyllä erottaa uhkailu ja ikävien tosiasioiden maininta. Jos nainen ei siedä avointa ja suoraa puhetta, miehelle ei todella jää jäljelle kuin rumat keinot. Asiaa ei tietenkään voi ilmaista niin, että anna pillua tai lähden muualle naimaan. Silti pitää saada sanottua, että avioliitto ei tule jatkumaan onnellisena, jos halujen epätasapainoon ei löydy ratkaisua.

Ongelmana tässä on se, että vähemmän halukas ei koe asiassa omakohtaisesti mitään ongelmaa, joten hänellä ei ole mitään erityistä tarvetta muuttua. Ajattelen, että viime kädessä kyse on erilaisuuden hyväksymisen vaikeudesta. Jos itse pärjää ilman seksiä, voi tosiaan olla mahdoton asettua toisen asemaan ja ymmärtää niitä tunteita, jotka puutteesta syntyy. Voi olla melko helppo lopettaa koko keskusteluyhteys sanomalla jotakin sellaista kuin että ei seksittömyyteen kuole.

Suu pitää puhua puhtaaksi, mutta ehtojen saneleminen ja ratkaisun jättäminen toiselle ei ole reilua. Minun vaimoni ei suoranaisesti sanellut ehtoja, mutta kohotteli harteitaan ja sanoi, ettei voi haluta, kun ei kerran halua. Meillä riitely päättyi, kun sanoin, että jos hän kuittaa koko ongelman tuolla, niin keksiköön saman tien, mitä teen ylimääräisille haluilleni. Ei täällä seksi siitä parantunut tai lisääntynyt, mutta muija oppi, että hänelläkin on jokin vastuu parisuhteen seksistä ja sitä ei voi kuitata sillä, että on omasta mielestään oikeassa. Tai miten sanoisin... ongelmaa ei voi kuitata esittämällä mitään äärimmäistä kantaa ja jättämällä asia sikseen. Siitä todellakin seuraa jotakin, koska seksin tarve ei ole samanlainen mieliteko kuin kahvi aterian jälkeen tai uudet hepenet aina kun käy kaupungilla. Ehkä kaikkein helpointa olisi, että haluton osapuoli oivaltaisi jotenkin itsenäisesti, kuinka tuhoisia seksiongelmat suhteelle voivat olla täsmälleen siksi, että halukkaammat osapuolet tapaavat löytää sivusuhteen. Vaan eipä sellainen oivallus taida parisuhdekeskustelussa syntyä, kun mahdollisuutta todelliselle avoimuudelle ei ole. Asetelma on jännitteinen oitis, kun ensimmäinen sana sanotaan.

Totuus pitää voida ilmaista. Vaikka ei uhkaisi, pitää ymmärtää, että eri lähteiden mukaan 20 - 80 prosentissa suhteista petetään muodossa tai toisessa. Ilmiö on tavallinen ja sen syyt eivät ole pettäjän läpimädässä persoonassa vaan siinä, että kohtalaisella todennäköisyydellä hyvin moni pettää, kun tietyt ehdot toteutuvat. Tässä pitää siis varoa sekoittamasta henkilökohtaista ja julkista moraalia sekä vallitsevia tosiaisioita toisiinsa. Faktojen latelu ei tietenkään osoita mitään myötätuntoa, mutta toisaalta niiden torjunta ei ole yhtään sen huomaavaisempaa.

Minusta viisainta on yrittää esittää asia kauniisti ja totisesti varoa uhkailua tai edes ehtojen sanelua. Ja aivan yhtä viisasta on se, että ei työnnä päätään mihinkään oikeassaolon tai moraalin puskaan. Joka sanelee ehtoja ja esittää ehdottomia vaatimuksia, varautukoon ankaraan pettymykseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän