Vieraissa käynti
En todellakaan osaa olla " uskollinen" seksi asioissa. Aika ajoin tulee tarve saada vierasta ja flirttailen kaikkien kanssa. Tälläkin hetkellä käyn säännöllisesti vieraissa. En koe pettäväni miestäni, koska seksi vieraan kanssa on vain seksiä ja jännityksellisyyttä, eikä siihen sisälly mitään kiintymyksen tai ihastuksen tunteita.
Onko kellään muulla samaa " ongelmaa" ?
Kommentit (6)
ollaan oltu kimpassa kohta 10-vuotta ja tein heti alussa ukolle selväks, että mä olen vähän erilainen nainen (vielä bi, joten parin haku on aika helppoa).
Hakuaisinkin kuulla muiden kokemuksia ja sitä että voiko Levottomien kaltainen seksi addiktitaatio olla totta, koska siltä se ainakin tuntuu.. kääk
mieheni luvalla olen tehnyt ja se on enemmänkin parantanut suhdettamme kuin huonontanut..mieshän käy aivan kuumana ;)
meitä on monia... toisaalta surullista.
joskus vielä koitan...kävi miten kävi...
Eihän kukaan voi käydä vieraissa, eikä harrastaa seksiä naisen kanssa tai edes nauttia seksistä!!! Vastauksien mukaan kaikkien pitäisi harrastaa seksiä lauantaina pimeässä peiton alla... Ainakin mitä vastauksia mä olen saanut jos jotain olen kysynyt meidän vapaasta suhteesta mieheni kanssa.
Eli täytyy olla provo!
Toki miettii seksiä eri ihmisten kanssa,miesten sekä naistenkin...
Eri asia toteuttaako niitä! Minusta se olisi pettämistä.Ajattele jos kumppanisi tekisi samoin!?
Juttu erikseen jos kumppanit sallineet myös muita sekstailuja, eli ns vapaa suhde...toimiiko pitkässä juoksussa???