Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin ruveta palstahulluksi. Mitä minun pitää tietää, osata ja tehdä?

Vierailija
08.08.2020 |

Siinä voisi olla hauska harrastus kun uudet pöpörajoitukset uhkaavat.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein vaatimus on täydellinen itsekritiikittömyys.

Myös oikein huonosta muistista olisi apua, ettei kyllästy omaan jankkaamiseensa liian nopeasti.

Vierailija
22/30 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittele huolella jokin persoonallinen ja ärsyttävän typerä ilmaisu tai useampia. Näistä syntyvät nikkisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava idea ap! Sain tästä kipinän myös itselleni. Työt loppuivat, aika ruvennut käymään pitkäksi. Täytyy ruveta palstahulluksi. Aiheista ei ole pulaa. Nimimerkki vielä mietinnässä.

Luulitko, että palstahullu keksii nimimerkkinsä itse?! LOL

Vierailija
24/30 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein vaatimus on täydellinen itsekritiikittömyys.

Myös oikein huonosta muistista olisi apua, ettei kyllästy omaan jankkaamiseensa liian nopeasti.

Ei palstahullun olemukseen tarvitse kuulua itsekritiikittömyyden. Ainakin itse olen suht itsekriittinen ihminen ja silti leimattu palstahulluksi. Mutta en alistu moniinkaan käytöstapoihin, joita palstapaskiaiset harrastavat, se on heistä itsekritiikittömyyttä.

Vierailija
25/30 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse antaisin sellaisen neuvon, että mikäli joku provoamasi aihe on sellainen, josta on jankattu pidemmän aikaa jollain maneroituneella kaavalla, niin kannattaa ehkä yrittää uudistaa kyseistä provoa jollain tavalla.

Tietyt aiheet täällä kun kaipaisivat jo jonkinlaista uudistumista kaavansa suhteen. Esim. ikäerot, videopelit tai palmuöljy.

Vierailija
26/30 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, mä aattelin kanssa samaa ja mietin jo mikä olisi mun tavaramerkki. Jankkaa jostain mistä kukaan ei jaksa kuunnella. Tosin, mä oon tosi huono puhumaan jostain niin paatoksellisesti että saisin hullun leiman.

Vierailija
27/30 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kokeelliset palstahulluilut ovat olleet menestys, yksi ketju kävi suosituimmissakin viikonloppuna. Lisää seuraa!

Vierailija
28/30 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista hankkia joku typerä lempinimi, vaikka mineraalimirri tai sinkkipasta ja laita se jokaiseen kirjoitelmaasi, jotta sinut tunnistetaan.

Sinun pitää päättää oletko maaninen, vainoharhainen, pakkomielteinen, ylimielinen vai mukavasti höperö palstahullu.

Jos keksit itsellesi tarinan, kirjoita se ylös ja pysy siinä. Palstalaiset ovat haukkoja löytämään epäjohdonmukaisuuksia.

Vierailija
29/30 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, olet tehnyt ap viisaan päätöksen 👍☺️

Vierailija
30/30 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voitkin liittyä Palstahullujen Liittoon (PHL) ja saada kaikkia mielettömiä jäsenetuja