Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

xl tyypit, millaisissa vaatteissa käytte lenkillä?

Vierailija
30.07.2013 |

Itselläni alaosa kokoa 46 ja yläosa 44. Capreja ei voi pitää kun ovat liian paljastavat lyhyen paidan kanssa ja verkkarit ovat kuumat lämpöisillä ilmoilla

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoissa ja urheilutopissa käyn lenkillä. Ei ole pakko ostaa lyhyttä, tiukkaa yläosaa, jos tuntuu, että on liian paljastava. Monilla tuotemerkeillä on ihan oma mallistonsa isokokoisemmille, eihän se sama vaatemalli näytä hyvältä koossa XS ja XL, miksi pitäisi väkisin niitä valita kaupasta?

Vierailija
2/6 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy lenkillä, etteivät uhkeat xl-muotoni vaan pääse katoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmista merkeistä löytyy urheiluvaatteita myös koossa xl. itse olen tilannut zalandolta.

Vierailija
4/6 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tajua miksei capreja voi pitää, siis mitä ne paljastaa liikaa? sitten vain pidempi paita.

Mä käytän lenkillä joko capreja tai verkkareita ja Stadiumin SOC-merkin paitoja, siellä on ainakin ollut tarpeeksi pitkiä.

Vierailija
5/6 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en kanssa tajua miksi et voisi käyttää capreja? Itellä on lämpimällä säällä caprit ja toppi/t-paita. Kylmemmällä verkkarit/muut housut ja pitkähihainen.

Ihan normaaleja urheilurytkyjä, löytyy kyllä 44/46 koossa ihan melkeen mistä vaan. Esim. H&M:ltä edullisesti ja ihan kelpoja.

Ja itseasiassa mä oon tainnu lenkkeillä myös sortseissa ja mekossa. Nyt kun tarkoituksena kutistua niin ei oo järkeä ostaa urheiluvaatteita, jotka jää sitten liian isoiksi. Voi käyttää urheillessa noita kaapin vähän huonompia vaatteita.

Vierailija
6/6 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprit jalkaan ja menoksi. Mä olen 160/92 ja eilen oli capreissa ja hihattomassa (löysässä ja pitkässä) paidassa hölkkäämässä. Käyn kyllä varsinkin hölkkälenkeillä vasta klo 21.30 jälkeen ja odottelen nyt innolla pimeneviä iltoja niin ei tarvitse miettiä mitä muut mun hyllyvästä perseestä ja alleista ajattelee.