Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

maskien hinnat törkeitä

08.08.2020 |

kun maski pakko tulee voimaan niin kuinka ihmisillä varaa törkeän hintaisiin maskeihin. Itse olen päätynyt lopputulokseen että tilaan netistä. Esim tuolta saa 100 pakauksen maskeja suomen 50 kymmenen pakkauksen hinnalla. Kangkaasta valmistetut uudelleen käytettävät myös hiukan halvempia.

https://amzn.to/2PyeDuv
https://amzn.to/2PD3yIR

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin 3 kpl kangasmaskeja. Tulevat halvemmaksi kuin kertakäyttöiset. Töihin kuljen kävellen, vain ruokakaupassa työpaikan lisäksi olen ihmismassojen kanssa tekemisissä. Etätyösuositusta toivon ja odotan.

Vierailija
2/40 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin keväällä netistä ja nyt lisää. Kangasmaskeja. Ettei tarvitse ihmetellä mistä maski naamalle kun joskus on pakko laittaa. Helpompaa kun kantaa muutamaa jatkuvasti mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen firma niitä nyt pukkaa ja osa suora pas aa. Rahastusta.

Vierailija
4/40 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS:n sivuilla on hyvä ohje kuvina ja videona, niin voi tehdä itse.

Tietenkin tarvitsee kangasta, lankaa ja ompelukoneen (mielellään), mutta ei ole vaikea tehdä.

Vierailija
5/40 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa finskulta 10 maskia, kunhan niitä nyt loppukuusta tulee taas lisää. Ne riittävät bussimatkoihin viikolle, töissä en aio käyttää.

Vierailija
6/40 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HS:n sivuilla on hyvä ohje kuvina ja videona, niin voi tehdä itse.

Tietenkin tarvitsee kangasta, lankaa ja ompelukoneen (mielellään), mutta ei ole vaikea tehdä.

Tosi moni harrastaa kin ompelua ja omistaa koneen. 🙄

Vierailija
7/40 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa paljon. Eism. 20kpl fpp2 paketti saattaa maksaa 80-90e. Ja 20kpl fpp1 maskipaketti 20e-30e. Ei minulla ainakaan opiskelijana ole varaa tuollaisia ostella. Voisihan sitä jonkun kangasmaski ostaa, mutta ei se mitää suojaa. Jos tilanne menee niin pahaksi että tulee maskipakko, haluan maskin joka suojelee minua myös virukselta, eikä vain siltä että levitän mahdollisesti virusta muihin. Jos siis tartunnan jostain satun saamaan.

8/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

finskulla varmasti hyvät maskit mutta toimitukset vieläkin kovempia kuin amazonilta ostetut. Hinnankaan puolesta ei halvemmalla pääse.

https://amzn.to/3fK4JAP

Vierailija
9/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelasta saa jotkut toim.tulotukea saavat syysk. tai jo aikaisemmin rahaa 75e maskeihin ja käsidesiin mutta kuka sitä valvoo että niitä ostetaan ja käytetään myös?  pitäisi tulla maskipakko ja sakot siitä jossei niitä käytä.

Vierailija
10/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes euron maksaa yksi kertakäyttöinen. On kallista.

Vierailija
11/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kangasmaskit ovat kaikkein huonompia ja epämukavia koska ne kostuvat hengityksestä.

Vierailija
12/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15,90/10 kpl näkyi olevan ja on kyllä ihan törkeä hinta. Tuolla rahalla pitäisi saada 100 kappaletta, koska tämä ei nyt vaan oikeasti saa olla tuote josta jokainen vetää välistä ihan surutta oman osansa.

Vierailija
13/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tarkoittaa sitä ainakin omalla kohdalla, että kauppareissut harvenee entisestään ja loppusumma on tuon euron pienempi. Pitänee alkaa juoda kahvi mustana.

Vierailija
14/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% tarpeetonta ja SAIRASTA rahastusta. 

Vierailija
15/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä maskeja, koska ei ole tarvetta niille.

Vierailija
16/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15,90/10 kpl näkyi olevan ja on kyllä ihan törkeä hinta. Tuolla rahalla pitäisi saada 100 kappaletta, koska tämä ei nyt vaan oikeasti saa olla tuote josta jokainen vetää välistä ihan surutta oman osansa.

Jokainen voi niitä ihan itse Kiinasta tilata. Kyllä tässä nyt joku muu kuin kauppias vetää välistä kun Suomessa ei omaa tuotantoa ole niin ulkomaat voi pyytää mitä tahansa.

Sama se on maataloustukien kanssa, jotkut vinkuu että ei pitäisi maksaa ja kyllä ruokaa aina saa ulkomailta.. sitten käy näin.

Vierailija
17/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tarkoittaa sitä ainakin omalla kohdalla, että kauppareissut harvenee entisestään ja loppusumma on tuon euron pienempi. Pitänee alkaa juoda kahvi mustana.

Kauppojen kotiinkuljetus hoitaa isoimmat ostokset, itse käyn saunakaljat ja grillauskaljat hakemassa ihan ilman maskia.

Vierailija
18/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse kangasmaski vaikka vanhoista kalsareista. Ei maksa mitään!

Vierailija
19/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja määräsi maskisuosituksen kanssa yhtäaikaa hintakaton sekä maskeille että käsidesille. Saisi olla Suomessakin.

Itse oon toukokuusta asti käyttänyt kangasmaskeja. Ostin 8, niin ei tarvitse stressata pesusta, senkun pistää 60 asteen pyykin mukaan. Rahaa on mennyt 45 € koko reilun 3 kk aikana - ei siis todellakaan jotain 200 € /kk, kuten Suomessa näköjään pelotellaan uutisissa:'D

Vierailija
20/40 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois alkaa ite tekeen ja myymään. Vähän halvemmalla ku marketista saa.

Hinnat on kyllä törkeät, onneks en tarvii usein/montaa.