Hobby Hallissa todella huono asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu ei toimi hobby hallissa. Tilasin kotiinkuljetuksella huonekaluja, osa puuttui toimituksesta ja osa mitkä toimitettiin minulle oli rikki. Asiakaspalveluun ilmoitettuani puhelimitse että reklamaation lähetettynä sähköpostilla sain tuotteet palautettua takaisin mutta nyt sain maksumuistutuslaskun Siittä rikkinäisestä tuotteesta mitä en koskaan saanut edes?! Vaikka Hobbyhall sanoi hoitavansa asian ja ilmoittavansa myös laskuttajalle ym kun asia on hoidettu mutta näin ei tapahtunutkaan ja neljään että lasku menee nyt seuraavasta perintään. Olen yrittänyt itse ottaa myös laskuttajan yhtettä voisiko laskun keskeyttää sillä en ole vastaanottanut tuotetta ja hobby hallilta ei ole vieläkään nähtävästi tieto heille mennyt.. laskuttajalta ei ole vastattu minulle lähes viikkoon mitään takaisin joten tässä olen hieman stressissä hobby hallin mokan takia. En ikinä enää tilaa mitään kyseisestä firmasta! Tuotteita puuttui ja loput toimitetut olivat rikkinäisiä!
Kommentit (11)
Heillä oli pitkään astioista tarjoushinta ja kun vei koriin niin normihinta. Tätä useita päiviä. Valitin. Totesivat vaan, ettei ole enää tarjouksessa. Harhautusta!
Se siitä seuraa, kun työt teetetään virolaisilla ja varmaan minimipalkalla/muutenkin huonoilla työehdoilla.
Älkää tilatko enää mitään sieltä. Trustpilotissa on todella huonot arviot kyseisestä yrityksestä.
Itse tilasin vain pari pientä juttua 30.7 toimitusaika tuotteen kohdalla 3-5 arkipäivää. Tilausvahvistuksessa lukee toimitus 15.8. Aika pitkään venyy... Saa nähdä saapuko tuolloinkaan.
Kannattaa AINA ennen tilaamista vähän googletella arvosteluja sekä katsoa esim fb-seinän kommentteja. Menee pari min, ja olisitte säästyneet paljolta.
Hobby Hall on myyty virolaisille jonkun aikaa sitten, siellä ei enää toimi yhtään mikään. Asiakaspalvelu kusettaa 6-0, tuotteet jää tulematta tai tulee kuukausia myöhässä. Ei ole sama Hobby Hall kuin ennen.
Olen odotellut omaa tilaustasi lähempänä kuukauden. Onkohan jotain ruuhkaa?.. Lisäksi ärsyttää etteivät he ilmottele mitään paketin kulusta..
Vierailija kirjoitti:
Olen odotellut omaa tilaustasi lähempänä kuukauden. Onkohan jotain ruuhkaa?.. Lisäksi ärsyttää etteivät he ilmottele mitään paketin kulusta..
Kysy yhteydenottolomakkeella. Mulle vastattiin seuraavana päivänä.
Jotain hidastelua siellä on. Aiemmin olen saanut paketit arvioituna toimituspäivänä, nyt tulee kuulemma noin kaksi viikkoa myöhässä. Saas nähdä.
Sääli kun lopettivat sen myymälän Hgissä. Eihän siellä paljoa ollut, mutta sai sentään omin käsin valita ja ostaa saman tien.
Itse tilasin sieltä tavaran jota olen odotellut yli kuukauden. Tuli taas ilmoitus että ensi kuussa toimitetaan. Vähän sama fiilis.