Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On säälittääv seurata kun 40-vuotias mies polttaa vieressä tupakka ja vanha isä ajaa nurmikkoa väsyneenä

Vierailija
08.08.2020 |

Kyllä siinä rupeaa heinikko kesäisin kovasti kasvamaan kunhan isä ei sitä enää ole ajamassa. Miten noin saamattomia miehiä voi edes olla olemassa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu ettei tuollaisen "miehen" ongelmat ratkea ruohoa leikkaamalla.

Oletko varma että se ajamattomuus on häelle ongelma? Toiset ei vain piittaa, vaikka miten läheinen olisi kyseessä.

No eihän se hänelle selvästi olekana ongelma. Tuollainen piittaamattomuus vain ihmetyttää. Hän ei välitä mistään yhtään mitään. Sitten kun saa viinapullon niin kestohölötystä riittää tuntikausia. Kiitos mutta kiitos ei.

AP

Vierailija
22/25 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä käy helposti kans niin, että esim. mökillä tulee kunnon huutoraivarit kun äidin mielestä tiskasin väärin / huonosti niin antaa sen nyt sit hoitaa kaikki hommat kun on ainoa joka osaa. Antaa vanhusten touhuta kun virtaa vielä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ap ole parempaa tekemistä kuin tuijottaa suurennuslasin kanssa mitä naapurit tekee?  Sairasta toikin touhu.

Vierailija
24/25 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti vanhalla patulla on erittäin tiukat vaatimukset, kuinka työ tulee suorittaa, ja nuorempi polvi on jo aikaa sitten lupvuttanut kaikenlaisen omatoimisuuden kanssa.

Pienemmillä riidoilla selviää kun ei sotkeudu.

Itse olen 36 v vanhemmat 70 v heiluu, ainut vaihtoehto on sanoa kaikkiin ajatuksiin ja kommentteihin että "kuulostaa erittäin hyvältä" "tuohan on hyvä idea" ja puhelinta näpytellessä hajamielisesti nyökkäillä 247 ahkeruuskertonukselle.

Esim kukaan muu EI OSAA lämmittää saunaa, tiskata...

ai niin, tupakki huulessa nyökyttelen perintöä ootellessa

No et sinä kyllä 36-vuotias ole jos olet 1979 syntynyt.

Minäpä olen 36v, olen syntynyt 1961.

Vierailija
25/25 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ap ole parempaa tekemistä kuin tuijottaa suurennuslasin kanssa mitä naapurit tekee?  Sairasta toikin touhu.

Ei siihen mitään suurennuslasia tarvita jos olen pihalla lasten ja koiran kanssa grillaamassa. Kun sama näky on toistunut jo 40-vuotta niin vedän omat johtopäätökseni.