Olen yhä 32-vuotiaana kateellinen niille, joille kasvaa kunnolliset rinnat
Itselläni on pienet tötteröt, joita olen piilotellut siitä asti, kun eräs petikumppani pilkkasi niitä. Kyllä minä tiesin jo ennen sitä pilkkaamistakin, että ne ovat onnettomat.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, mitä luulet ne suuremmat rinnat sinulle antaisi?
Tiedän että minulla on hyvät rinnat, 70E on rintsikkakoko ja olen vartaloltani hoikka. Eli suht suuret tissit pienessä vartalossa, tätä kai porukka ”ihonnoi”.
Rintani eivät ole antaneet minulle ihmissuhteita, älyä, rahaa tai parisuhdetta. Jos olen jotain edellämainituista saanut niin luonnettani tai sydäntäni voin kiittää. Rintani ovat visusti paidan alla ja harvat niitä ovat nähneet.
Jos olet ap jollekin kateellinen niin valitse sitten tyyppi, jolla on kauniit kasvot, hyvä huumorintaju, avoin mieli ja kultainen sydän. Niillä voi jotain ihanaa saavuttaa, tisseilla ei niinkään.
Siis hetkinen, mulla on E70 ja rinnat pienet. Alusalusliikkeessä kävin kysymässä kokoni..
Anyway, ap, I feel you. Oon sua vanhempi ja vieläkin vaivaa. Oon ollut nuoresta asti tosi suosittu, mutta silti pienet rinnat vaan vaivaa. Olenkin alkanut miettiä kulminoinko kaiken negatiivisen pieniin tisseihini, vaikkei niistä olisi edes kyse.. Muistan, kun joskus ajattelin, että laihana olisin onnellinen. No, en ollut. Olisinko onnellinen, jos olis isot rinnat? Enpä varmaan olisi. Nyt rakennan elämästäni oman näköistä ja etsin merkityksellisyyttä. Ikään kuin vaivihkaa on alkanut lieventyä tissiajatukset... jos ne vaikka häviää kokonaan? Tsemppiä.❤
Isoista rinnoista ei ole mitään muuta kuin haittaa, ei sellaisista kannata haaveilla.