Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen yhä 32-vuotiaana kateellinen niille, joille kasvaa kunnolliset rinnat

Vierailija
08.08.2020 |

Itselläni on pienet tötteröt, joita olen piilotellut siitä asti, kun eräs petikumppani pilkkasi niitä. Kyllä minä tiesin jo ennen sitä pilkkaamistakin, että ne ovat onnettomat.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että olet saanut arvostelua rinnoistasi. 

Pienet rinnat ovat hyvät. Enkä itse miehenä arvota naista rintojen mukaan.

Vierailija
22/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotmoneilla siitä selviää. Hae pillerit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että some myrkyttää ihmisten mieliä ihan uskomattoman tehokkaasti. Joka paikassa näkee isorintaisia naisia ja lihaksikkaita miehiä, ja näitä ihaillaan sekä mediassa että kahvipöytäkeskusteluissa. Somessa määritetään, mikä on seksikästä, ja todella harva ihminen osuu tähän muottiin. 

Tämä on tietysti helpommin sanottu kuin tehty, mutta unohda kauneusihanteet. Elämän voi käyttää paremminkin kuin vertailemalla itseään muihin. Tuskin ne kauneusihanteiden mukaiset rinnatkaan tuovat onnea, vaikka ehkä miehet kuolaavatkin niitä. En usko, että se tekee ketään autuaaksi. Tai jos tekee, niin ei ole kyllä aivan tervettä sekään.

Vierailija
24/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Löydät parempia ja halvempia rintsikoita, kuin me isolöllöiset.

Pystyt kuntoilemaan paremmin, kun me isolöllöiset.

Sinun ei ala niin herkästi riippumaan, niinkuin meillä isolöllöisillä.

Ja jos oikeasti haluaisit feikkirinnat, niin ne näyttää yleisemmin paremmilta, kun vähän laitetaan pienirintaisille, kun että isolöllöisiä lähetään kiinteyttämään.

Ole ylpeä rinnoistasi äläkä häpeile niitä. Kyllä miehet tykkää kun niiden naamaan työnnetään tissit, on ne isot tai pienet.. Tai siis, oma mies, ei nyt ihan kuka tahansa :D

Vierailija
25/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia odotellaan että voin antaa vaativan alan asiantuntija-arvion.

Olen myös erityistason asiantuntija.

t.setämies

Vierailija
26/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle! Mullakin on pienet rinnat (lähes olemattomat) eikä ne tosiaan tunnu kovinkaan naisellisilta. Mutta se että joku haukkuu toisen kehoa, kertoo enemmän siitä haukkujasta, kun haukunnan kohteesta. Voi valita, mitä sanoo muista ihmisistä, muttei voi valita, millaiseksi syntyy.

Vierailija
27/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Löydät parempia ja halvempia rintsikoita, kuin me isolöllöiset.

Pystyt kuntoilemaan paremmin, kun me isolöllöiset.

Sinun ei ala niin herkästi riippumaan, niinkuin meillä isolöllöisillä.

Ja jos oikeasti haluaisit feikkirinnat, niin ne näyttää yleisemmin paremmilta, kun vähän laitetaan pienirintaisille, kun että isolöllöisiä lähetään kiinteyttämään.

Ole ylpeä rinnoistasi äläkä häpeile niitä. Kyllä miehet tykkää kun niiden naamaan työnnetään tissit, on ne isot tai pienet.. Tai siis, oma mies, ei nyt ihan kuka tahansa :D

Tulipas hyvä mieli tästä kirjoituksestasi. Olet aidosti kiva ihminen. Ap

Vierailija
28/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvia odotellaan että voin antaa vaativan alan asiantuntija-arvion.

Olen myös erityistason asiantuntija.

t.setämies

Olet ällö. Ap

Vierailija
29/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kovin kauaa kun meinasin kirjottaa vastaavan aloituksen, että kuinka huonolla tolalla on mun itsetunto, kun yhä yli 30 vuotiaana en vaan ole sinut pikkutissien kanssa. Aihe tais tulla mieleen noita vanhoja bondeja katsoessa, kun kyllähän niillä naisilla jotka on kaikinpuolin muutenkin kauniita, on järjestään isot rinnat. Olen myös lapsuuteni ja nuoruuteni kasvanut pitäen jonkinlaisena kauneusihanteena esim. Linda Lampenius, pamela anderson ja kai se ajatus että isot tissit kuuluu kauniilla naisella olla, on jo tuolta peräisin.

Olen minä jo sen verran pitkälle päässyt ajatusmaailmani muokkauksessa, että pidän pienirintaisten urheilijoiden vartaloita kauniina. Mutta kyllä kateus herää välillä kun katsoo vaikka hoikkia teinejä, joilla kuitenkin monella suht isot rinnat, mistä se rasva niihin tulee, kun sitä ei muualla vartalossa ole? Itsellä kun olis muuallakin, mutta ei vaan tisseihin osu :D

Vierailija
30/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat on vauvoja varten.

Vierailija
31/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa syödä enemmän (ihan kuin sitä tarvisi suomi-akoille erikseen mainostaa), sillä minä sain omani kasvamaan, vaikka olen mies.

Miks tää sai mut nauramaan xD

Vierailija
32/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää aloitukset on niiiiiin miesten tekemiä.

Ei ole vaan isorintaisen naisen. Isorintaisen, mutta pienipäisen.

Vierailija
33/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kovin kauaa kun meinasin kirjottaa vastaavan aloituksen, että kuinka huonolla tolalla on mun itsetunto, kun yhä yli 30 vuotiaana en vaan ole sinut pikkutissien kanssa. Aihe tais tulla mieleen noita vanhoja bondeja katsoessa, kun kyllähän niillä naisilla jotka on kaikinpuolin muutenkin kauniita, on järjestään isot rinnat. Olen myös lapsuuteni ja nuoruuteni kasvanut pitäen jonkinlaisena kauneusihanteena esim. Linda Lampenius, pamela anderson ja kai se ajatus että isot tissit kuuluu kauniilla naisella olla, on jo tuolta peräisin.

Olen minä jo sen verran pitkälle päässyt ajatusmaailmani muokkauksessa, että pidän pienirintaisten urheilijoiden vartaloita kauniina. Mutta kyllä kateus herää välillä kun katsoo vaikka hoikkia teinejä, joilla kuitenkin monella suht isot rinnat, mistä se rasva niihin tulee, kun sitä ei muualla vartalossa ole? Itsellä kun olis muuallakin, mutta ei vaan tisseihin osu :D

Vai Linda ja Pamela ihanteita. Ei ihme että katsomuksesi on vääristynyt.

Vierailija
34/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat näyttävät paremmilta myös vanhempana. 

Suuremmat rinnat voivat roikkua jo nuorena.

Sinulla on varmasti sinulle sopivat rinnat, joita joku typerä pölvästi on kritisoinut.

En ole koskaan tai missään nähnyt täydellistä miestä. :)

N

Vierailija
35/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata toivoa isompia - mulla 75G,olen 37v neitsyt ja ikisinkku johon miehet eivät vilkaisekaan. En ole koskaan kokenut treffejä, suudelmia tai mitään romanttista. Vaikka olisi pukeutunut avonaiseen kaula-aukkoon. Että ihan turhaa nämä rumat, painavat ja aina tiellä olevat pallot. Ehkä hyvä ettei ketään ole kiinnostunut niin ei tule sitä pettymystä kun mies näkisi ne ilman vaatteita...

Vierailija
36/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole tyytyväinen. Olen suht kaunis nainen ja isot rinnat. Miehet menee sekaisin ja kuolaa vaan rintojani. Hyvä suhdealku loppuu siihen kun tapaa.

Väitätkö siis, että miehet pelkästään tuijottavat sinun superboobsejasi, kuola noruu suupielestä, eikä heidän kanssaan pysty keskustelemaan? Jos noin käy oikeasti, niin suosittelen erilaista seulaa treffikumppanin valinnassa. Kannattaa karsia superulkonäkökeskeiset ihmiset pois ja kehitysvammaiset myös.

Vierailija
37/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää miksi joku haluaa isot rinnat. Itsellä aina ollut jättiutareet hoikasta varresta huolimatta enkä ole koskaan tykännyt näistä tisseistä. Hoikkuutta ei voi korostaa koska muuten näytän ihan tyrkyltä.

Hoikalla (tai no, muillakin) pienet rinnat näyttää parhaimmalta. Voi käyttää myös topattuja rintsikoita halutessaan. Urheilukin onnistuu ilman että on monet tiukkaakin tiukemmat urheiluliivit päällekkäin, hyvä että pystyy enää edes hengittämään.

Vierailija
38/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mitä luulet ne suuremmat rinnat sinulle antaisi?

Tiedän että minulla on hyvät rinnat, 70E on rintsikkakoko ja olen vartaloltani hoikka. Eli suht suuret tissit pienessä vartalossa, tätä kai porukka ”ihonnoi”.

Rintani eivät ole antaneet minulle ihmissuhteita, älyä, rahaa tai parisuhdetta. Jos olen jotain edellämainituista saanut niin luonnettani tai sydäntäni voin kiittää. Rintani ovat visusti paidan alla ja harvat niitä ovat nähneet.

Jos olet ap jollekin kateellinen niin valitse sitten tyyppi, jolla on kauniit kasvot, hyvä huumorintaju, avoin mieli ja kultainen sydän. Niillä voi jotain ihanaa saavuttaa, tisseilla ei niinkään.

Vierailija
39/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pienirintaisena sama juttu, mut tuntuu että nyt olen päässyt vähän asiasta yli. Pidän tissejäni jopa ihan kivoina! Liitin ennen rinnat vahvasti naiseuteen ja naisen haluttavuuteen. Sitten keksin, että haluttavuus tulee miehelle monesti siitä kuinka innokas seksiin nainen hänen kanssaan on, eikä tisseistä! Siis jos olet himokas ja innokas, miehet ovat sulaa vahaa vaikka tissit olisivat mitä. Luulin siis ehkä jotenkin että isot tissit pelastaisi minut esim. siltä, että mies lopettaa ihailun/haluaa seksiä muiden kanssa/ei halua minua. No sitten tajusin että eihän ne tissit sitä tee. Tiedä olisiko sinulla vastaavia ajatuksia?

Kasvoin myös itse tissejä ihannoivassa kulttuurissa, ja tuntuu että ihanne on nyt siirtynyt isoon takapuoleen. Oma mies puristelee ja pussailee tissejäni mielellään. Kerroin hänelle tissiepävarmuuksistani, sillä pelotti oikeastaan että se olisi miehelle joku kynnyskysymys. Mies sanoi että hyvät tissit, ja sanoi että sua ei varmaan koskaan ole mietittänyt onko sun takapuoli huono? Miehet kiinnittää huomiota niihin hyviin puoliin kropassa. Eiköhän susta tykkäävä mies löydä kropastasi jotain mistä tykkää tosi paljon.

Mulla oli kans seksikumppani, joka haukkui kerran rintojeni kokoa. En pystynyt saamaamän hänen kanssaan orgasmia, huonoa seksiähän sellainen on missä toisen vartaloa haukutaan. En tajua oikeastaan, eikö tuo mies halunnut olla hyvä sängyssä? Kuka ei haluaisi olla? Vai oliko hän niin yksinkertainen ettei tajunnut haukkumisen tekevän hänestä huonon seksikumppanin? Varmaan yritti painaa vaan itsetunnon alas jotta voisi kohdella huonosti.

Vierailija
40/43 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää aloitukset on niiiiiin miesten tekemiä.

Enintään koulupoikien, ja niistäkin lähinnä niiden, joista tulee isoina rapajuoppoja.