Olen yhä 32-vuotiaana kateellinen niille, joille kasvaa kunnolliset rinnat
Itselläni on pienet tötteröt, joita olen piilotellut siitä asti, kun eräs petikumppani pilkkasi niitä. Kyllä minä tiesin jo ennen sitä pilkkaamistakin, että ne ovat onnettomat.
Kommentit (43)
No tartutaan nyt trooliin ihan kalastajan mieliksi!
Vierailija kirjoitti:
Pistä kuva
Miksi laittaisin? Ei ne kuvan ottamisella mihinkään muutu. Ap
Ei koolla väliä jos nänniorkut toimii.
Masentaa myös ne lauseet joissa todetaan, että "ei se koko vaan muoto". Jos muotokin on pielessä, niin miten tuon lauseen tulisi lohduttaa.? Ap
Harmi. Unohda arvostelut, ne ovat pikkumaisten ihmisten puhetta.
Ne on vaan rinnat. Eivät ole maailman tärkeimmät asiat tai määritä sinua millään tavalla. Usko pois, näin on asia.
Tiedät varmaan, että tuo petikumppani ei ollut kumppanuuden arvoinen.
Nää aloitukset on niiiiiin miesten tekemiä.
Ole tyytyväinen. Olen suht kaunis nainen ja isot rinnat. Miehet menee sekaisin ja kuolaa vaan rintojani. Hyvä suhdealku loppuu siihen kun tapaa.
En kyl tykkää isoista tisseistä, olenkin enemmän kroppa ja peppumies. Isot tissit ei sovi siroon vartaloon.
Siinä pitää olla pienet ja sievät.
Miksi, oi miksi ei voi hyväksyä itseään sellaisena kuin on?
Isot tai pienet, nöpöttävät tai sojottavat tai muuten vaan heiluvat...ne on tissit! ❤Juuri sellaisenaan ihanat!
Se, että joku moukka miehentekele on typeryyspäissään puhunut pahasti ohi suunsa ei todellakaan tarkoita k a i k k i e n mielipidettä. Ja syystäkin on moinen sanoja kaukana sinusta ja tisseistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ole tyytyväinen. Olen suht kaunis nainen ja isot rinnat. Miehet menee sekaisin ja kuolaa vaan rintojani. Hyvä suhdealku loppuu siihen kun tapaa.
Taas yksi yksinkertainen nainen, joka ei tajua. Sitähän ap haluaakin, että hänelläkin olisi ja miehet kuolaa, eivätkä halveksi.
Sen tajuaa vasta sitten kun miehet nauraa ja halveksii, että kumpi on parempi.
Nii-i. Iniset nyt, mutta jos miehet vain nauraisi sulle, niin ääni muuttuisi kellossa, etkä ulisisi metootta.
Zincc
Se on vähän yhtä fiksua ulinaa, kuin rikas ulisisi, kun köyhät on kateellisia ..
Oih .. voih oih.. kun on kauheeta olla hyväosainen.
Zincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä kuva
Laitat!
Kannattaa syödä enemmän (ihan kuin sitä tarvisi suomi-akoille erikseen mainostaa), sillä minä sain omani kasvamaan, vaikka olen mies.
”Kun löytyy valuuttaa paidan alta/ mul on tilanteessa aina valta”, tää kohta Vikmanin Cicciolina-Biisissä saa mut kans aina kateelliseksi. Olis kiva jos olis tollasta valtaa, eikä olis vain säälittävä. Mutta ehkä sen vallan voi feikata jos vaan päättää ite ihailla vartalonsa ominaisuuksia ja kantaa ylpeydellä pienetkin tissit? Yritän ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistä kuva
Laitat!
Olen lisäksi ylipainoinen. Vieläkö haluat kuvan? Ap
Pistä kuva