Jos hiuksissa on color maskia niin voiko hiukset vaalentaa?
Vai pitääkö odottaa että color mask on lähtenyt pois?
Kommentit (6)
Voi vaalentaa. Samoin kuin millä tahansa värjättyjä voi vaalentaa. Hennaakin jos on PUHDASTA hennaa, eikä lisättyjä metalleja. Itse kokeillut.
Kyllä voi vaalentaa. Muista kuitenkin että kin hiuksissa on jotain keinotekoista väriä niin se vaalenee aina huonommin kuin luonnon väri joka sinulla on omissa hiuksissasi. Jotkut suoravärit saattavat jämähtää kiinni kunnolla hiukseen ja esim.vaaleanpunaisen color maskin vaalentaminen ei ole aina onnistunut. Riippuu paljon siitä että kulnka tumma väri on ja mikä sävy. Suosittelen ehdottomasti ammattilaiselle menemistä. Ei missään tapauksessa kotivaalennusta, vaikka color maskia ei hiuksissa olisikaan. Itse olen vaalentanut mm.omia hiuksia ongelmitta kun niissä on ollut color madkia jäljellä. T.parturi-kampaaja
Color maski ei ole hiuksen sisällä vaan hiuksen päällä, joten vaalentaessa kannattaa muistaa onko alla oma väri vai värjätty hius. Minulle tuli keskelle päätä raja, kun juuressa oli vain color maskia, jolloin vaalennus tarttui aivan eri lailla kuin värjättyyn latvaan. Ennen vaalennusta näytti suht tasaisen punaiselta.
Up