Ihmisten ulkonäkö
Tämä päivä tuli vietettyä huvipuistossa ja täytyy taas todeta, että kyllä suomalaiset ihmiset näyttää omituisilta :o Ja suurin osa naisista/äideistä on oikeesti ylipainosia. En pidä itseäni hirveän pinnallisena ihmisenä, mutta silmiin vaan otti.
Kommentit (27)
No meidän firman pätevin nainen viis veisaa maailman ulkonäköpaineista. Minua (keskiverto nainen) taas ärsyttää ne akat, jotka ovat aina "tällingissä" mutta töitä ne eivät jaksa tehdä. Pomo tykkää ja kun on aikoinaan vakituinen paikka nuoleskelemalla saatu, niin mitäs sitä töitä enää tekemään.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 22:29"]
Olen itse 40-kymppinen itsestäni huolta pitävä akateemisesti koulutettu nainen. Arsyttää kun lähiöistä ja maalta tullaan pilaamaan mukava tunnelma Helsingin keskustan parhaille ( turisteille tarjotuille) paikoille lihavien suomalaisnaisten ja heidän huutavien ja yleensä myös valitettavasti lihavien lasten toimesta. Suomen turistibisneksen kannalta olisi järkevää että tälläiset perheet pysyttelisivät poissa keskustasta ajalla 1.5-31.8 jotta saataisiin hyvä tunnelma eikä tarvitsisi hävetä. Jos joku tästä nyt suuttuu niin huomatan että voit hyvin käydä Suomenlinnassa myös syyskuussa eikä ole edes ruuhkaa. Kokemushan on sama !
[/quote]Olet siis 400-vuotias arsyyntynyt akateemisesti koulutettu nainen, joka ei osaa alkeellisempiakaan kielioppisääntöjä? Kivat sulle.
Hei, minä olin huvipuistossa viikonloppuna ja tein aivan saman huomion kuin ketjun avaaja!! Ja usein niillä ylipainoisilla äideillä oli ihan kivannäköiset miehet mukanansa.. vähän pisti mietittyttämään.. :) Noh, kyllähän ne kovasti vilkuilivatkin muualle ;)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 20:49"]
Tämä päivä tuli vietettyä huvipuistossa ja täytyy taas todeta, että kyllä suomalaiset ihmiset näyttää omituisilta :o Ja suurin osa naisista/äideistä on oikeesti ylipainosia. En pidä itseäni hirveän pinnallisena ihmisenä, mutta silmiin vaan otti.
[/quote]
Enemmän tämä kertoo siitä, että ap viettää liikaa aikaa neljän seinän sisällä omien (samannäköisten) sukulaistensa kanssa, jos tavalliset ihmiset huvipuistossa näyttää "omituisilta" :-)
Mee käymään Ameriikassa ja tuu notta sitten sanomaan miltä katukuva näyttää.
Nojoo, mutta vielä suurempi osa suomalaisista miehistä on lihavia mätisäkkejä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 22:46"]
Kuinka negatiivinen, elämäänsä tyytymätön ja häiriintynyt täytyy olla, että viitsii edes provomielessä kirjoitella tällaisia aloituksia?
[/quote]
Niinpä niin, voisi tarvita jonkinlaista apua elämäänsä. Ketä yksilöä edes kiinnostaa toisten ihmisten ulkonäöt noin paljon että jaksaa siitä avautua? Silloin kannattaisi hankkia tai ostaa se oma elämä.