Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen dumppasi minut siitä syystä että minulla oli ollut vähemmän seksikumppaneita kuin hänellä

Vierailija
08.08.2020 |

Tämän syyn hän kertoi kun tivasin rehellistä vastausta...Sanoi että ei voi tuntea itseään naiseksi jos mies on häntä paljon kokemattomampi.

Olemme molemmat hieman alle kolmekymppisiä, ja minulla on ollu tähän mennessä 5 seksikumppania, kun taas hänellä niitä on ollut noin 40

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höpönpöpönpöppö teitä säälittäviä mieasiamiestrolleja.

2/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asiatonta kertoa ulkopuoliselle aikaisemmista seksikokemuksistaan. Jos levittelet seksikokemuksesi ympäri kyliä, miten kukaan voisi luottaa siihen, ettet kerro ulkopuolisille seksistä ja muista intiimeistä asioista myös hänen kanssaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä dumppaisin sut, jos sulla olisi enemmän seksikumppaneita kuin mulla. Niin se vaan menee tässä maailmassa, kaikkia et miellytä ikinä. Ennen trollitkin olivat parempia.

Vierailija
4/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hankkisit kokemusta ja sitten yrittäisit naista uudelleen?

Saatko hyvin naisia ja kokemusta jos haluat?

Vierailija
5/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

On asiatonta kertoa ulkopuoliselle aikaisemmista seksikokemuksistaan. Jos levittelet seksikokemuksesi ympäri kyliä, miten kukaan voisi luottaa siihen, ettet kerro ulkopuolisille seksistä ja muista intiimeistä asioista myös hänen kanssaan?

On varmasti hieman eri asia kertoa että kuinka monta seksikumppania on ollut, kuin käydä yksityiskohtaisesti läpi jonkun nimellä sitä mitä hän sängyssä teki...

Et kai ole ihan tosissasi?

Vierailija
6/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikas kun menit kertomaan. Olisit sanonut että, "anteeksi, mutta minä en pidä tarpeellisena puhua aiempien seksikumppanien määrästä. Nyt haluan olla vain sinun kanssasi. Eikö se ole tärkeintä?".

7/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

On varmasti hieman eri asia kertoa että kuinka monta seksikumppania on ollut, kuin käydä yksityiskohtaisesti läpi jonkun nimellä sitä mitä hän sängyssä teki...

Et kai ole ihan tosissasi?

Minka takia kumppanille edes kuuluisi, montako seksikumppania sinulla on ollut? Mihin hän sitä tietoa tarvitsee? Jos on neitsyt, tämä voi olla hyvä kertoa, kun on ensimmäisen kerran seksiä kumppanin kanssa. Silloinkin riippuu tilanteesta ja henkilöistä itsestään.

8/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi kiittää onneaan kun kävi noin, sinä tuossa oot voittaja eikä se nainen :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

9/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenko tivasi sinulta seksikumppaniesi lukumäärää? Nolo tyyppi, tahditon ihminen. Hyvä vaan, että pääsit hänestä eroon.

Vierailija
10/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen lukemaan voi laittaa vielä puolet lisää. Miehiltä vähentää puolet. 

Vierailija
11/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Nainenko tivasi sinulta seksikumppaniesi lukumäärää? Nolo tyyppi, tahditon ihminen. Hyvä vaan, että pääsit hänestä eroon.

Ei hän mitään tivannut, vaan se nyt tuli ilmi juttelun aikana. En tainnut väittää hänen "tivanneen" mitään

Vierailija
12/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä jännänaisissa viehättää? Itse odotan vielä ensimmäistä miestäni, mutta miehet juoksee noiden kyläfillareiden perässä.

Vierailija
13/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin menetit Ap hänessä kovinkaan paljon. Olen varmaan hyvin yksinkertainen (mies ja sinkku) kun en ymmärrä mitä tuolla lukumäärällä on merkitystä? - Enemmän minä toivon, että mahd. kumppanini on ns. sinut itsensä ja historiansa kanssa. - Niin ja sanottakoon vielä: Jotenkin koen vaivaannutavana sellaiset -kokemukseni mukaan enempi miehet,- jotka julkisesti tai vaikka miesporukassa intoutuvat leveilemään omilla seksikokemuksillaan, kuvitellen kai näin olevansa suuriakin sankareita. Onneksi tällaisia "sankareita" olen kohdannut hyvin harvoin.      

Vierailija
14/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan et ollut tarpeeksi hyvä sängyssä. Kokemuksen puute.

15/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Ei hän mitään tivannut, vaan se nyt tuli ilmi juttelun aikana. En tainnut väittää hänen "tivanneen" mitään

Ihan hyvin voi ystävällisesti ohittaa aiheen, jos kumppani vie sitä sellaiseen suuntaan, joka menee utelemisen puolelle. Fiksu vaihtaa puheenaihetta.

Vierailija
16/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertonut todellista syytä, kyllä tuossa joku muukin painaa.

Vierailija
17/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei aina aukea tää logiikka. Ei kumppaneiden määrä sinällään kerro sänkytaidoista. Mies voi olla vaikka kuinka onneton kertatuikkaaja ja sille voi olla syynsä miksei kukaan niistä 70+ naisesta ole jäänyt pitkäksi aikaa. Ja se 3 aiempaa kumppania- tyyppi voi olla taitava ja huomioonottava rakastaja joka panostaa juuri senhetkiseen partneriinsa ja siihen mistä juuri tämä pitää. Ja toki on kaikkea tältä väliltäkin... Myös pitkien liittojen tapauksia joilla vain oma nautinto keskiössä.

Vierailija
18/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi höpönpöpönpöppö teitä säälittäviä mieasiamiestrolleja.

Ei siinä tarvita mitään trollaamista kun nykyisin suomalaiset akat on juuri tuollaisia lorttoja.

eri

Vierailija
19/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan misstä se ap:n nainen meinaa löytää miehen jolla on ollut enemmän seksikumppaneita kuin itsellään. Poketeollisuudestako?

Vierailija
20/35 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei aina aukea tää logiikka. Ei kumppaneiden määrä sinällään kerro sänkytaidoista. Mies voi olla vaikka kuinka onneton kertatuikkaaja ja sille voi olla syynsä miksei kukaan niistä 70+ naisesta ole jäänyt pitkäksi aikaa. Ja se 3 aiempaa kumppania- tyyppi voi olla taitava ja huomioonottava rakastaja joka panostaa juuri senhetkiseen partneriinsa ja siihen mistä juuri tämä pitää. Ja toki on kaikkea tältä väliltäkin... Myös pitkien liittojen tapauksia joilla vain oma nautinto keskiössä.

Niin. Eihän tuo aukea minullekaan yksinkertaiselle miehelle. Sen sijaan väittäsin jopa hieman ymmäräväni sitä, miksi osa meistä miehistä hakee ja unelmoi ns. kokemattomasta kumppanista. - Syynä voi ainakin osaksi pitää minusta sitä, että tällainen mies on niin yksinkerainen,, että kuvittelee ja uskoo, että kun kumppani on ns. kokematon, niin välttyisi vertailulta. - ikäänkuin nainen ei voisi tietää ja  /tai tuntea mitä on hyvä parisuhde saati seksi, jollei ole koskaan sellaista harrastanut (kumppanin kanssa). 

Olen kyllä yrittänyt joskus hahmottaa sitäkin, miksi olen saanut joitain kertoja -en siis mienkään erityisen tai poikkeuskellisen paljon- iskuyriyksiä ja huomattavaa lähentelyä, yksittäisten naisten puolelta silloin kun olen ollut parisuhteessa ja naisella on ollu tämä tieto  Olen rajoittuneessa mielessäni aatellut, että syitä voisi olla ainkin neljä

1)  Oma isetuntoni ja sien itsevarmuuteni olisi jotenkin parempi kun rinnalla on välitävä ja rakastava kumppani. - Kumppanin ei edes tarvitse olla läsnä, vaan yleisemmin unne siitä, että rinnallla on joku erityinen, joka välittää ja luottaa saa oman ryhdin/ olemuksen varmemmaksi / luontevammaksi. -  Voi jopa olla, ettei neinen edes varsianisesi oikeasti iskekään;  hän hakeutuu seuraan koska uskoo olevansa turvassa; Tuo mies ei yriä nyt mitään, ainakaan seksiä koska hänellä on jo kumppani

2) Nainen seuraa miehen tapaa toimia ja olla kumppaninsa kanssa ja kuvittelee miehen kumppani paikalle itsesnä ja jos paikka tuntuu vähinään erinomaisen hyvältä nainen yrittää ottaa iselleen uon saman paikan.

3) Nainen uskoo teoriaan, eä "hyvät miehet" on aina varattuja. - Jos mies on pikään sinkkuna, niin hänessä on naisen mieelstä jotain epäilyttävää.  Esimerkiksi mies on oikeasti homoseksuaali, tai sillä hirveä äiti, joka kontrolloi aikusien poikansa valintoja päätöksiä. 

4) Kiusan teko ai vain yriys saada mukavan miehen huomio itselle. En menetä mitään, koska meis on jo ns varattu. Mutta jos hän lähee matkaani niin fine. Pettämiseen tarvitaan aina kaksi. - Jos mies on kuitenkin jotain mitä luulen niin voin dumpaa hänet.. En voi ottaa vasuuta hänen mahd. parisuhteen tilasta nyt tai tulevaisuudessa.