Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko musta nyt kauhtunut alaluokkainen wt-mamma?

Vierailija
29.07.2013 |

Olen asiantuntijatehtävissä työskennellyt ja kaksi ammattia opiskellut kolmekymppinen nainen. Toinen em. ammateista on amk-tason tutkinto.

Pari vuotta olen ollut työttömänä, joten lähden opiskelemaan uutta alaa. Minusta tulee automekaanikko.

Tuleeko minusta nyt otsikon kaltainen eliö? Vai olenko jo salaa ollut sellainen aina...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tuota kysyäkään :-).

Vierailija
2/5 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Automaattisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta tipahdat myt sitten amis-kastiin. Vaikka olisit aiemmin ollutmiten fiksu tahansa, nin tuo amiksen käyminen muuttaa ihan varmasti tautoiduksi wt-.mammaksi.

Sama juttu on, jos pääkaupunkiseudulla muuttaa vaikka Espoosta tai Länsi-Helsingistä Itä-Helsinkiin, alenee sivistystaso ja käytöstavat unohtuvat myös.

Vierailija
4/5 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä täytynee sitten hyväksyä. En taida enää kelvata ylemmistöön kuuluviin ystäväpiiriinikään.... damn. Mulla on tuo tatuointikin ollut jo lukiossa. Ilmeisesti siinä kirjoitin kohtaloni.

Pitää varmaan alkaa katselemaan uutta asuntoa rupulähiöstä. Nyt asumme kivasti omakotitalossa. Pihassa oleva automaattivolvo pitänee vaihtaa sitikkaan tai bussikorttiin...

ap

Vierailija
5/5 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua selvästi kaivelee ja ehkä jotenkin alitajuisesti hävettää tuleva ammattisi, kun tuolla tavoin "vitsailet".......... Mikä on tietysti typerää.