Samsung Galaxy s4
Onko kellään kokemusta kyseisestä puhelimesta? Olen ollut nokia uskollinen jo piiiiiiiiiiiiitkään, mutta nyt alkaa jo kyllästyttään koko nokia. Tällä hetkellä minulla on Lumia 710 ja tekisi mieli vaihtaa tuohon uusimpaan Samsungiin :) Kaupassa olen ja vähän kokeillut kyseistä puhelinta, mutta kellään tutullani ei sellaista ole, jotta saisin mielipiteen millainen puhelin on..
Kommentit (11)
vaihdoin itse myös nokia tuohon samsungiin... hetki meni opetellessa jopa rupes ärsyttämään, mutta nyt olen tyytyväinen, sopii vain mulle paremmin. Esim tekstarien kirjoittaminen on samsungilla helpompaa kuin lumialla ja kamerakin on mun mielestä parempi ja kalenteri on parempi
Parempi kamera,isompi näyttö, hyvät värit, helppo kirjoittaa. Tilasin puhelimen ja entinen tankki oli Lumia. Muista hankkia 2 puolinen kotelo,joka sammuttaa näytönkin.
Mahtava kamera tässä puhelimessa! Ja muutenkin kaikin puolin parempi kuin Lumiat ja IPhonet. Mä tykkään! Todella monipuolinen sisältö. Oiva elämänkumppani :D.Suosittelen.
Kamera on 13 pikseliä ja näyttö 5. Hyvä katsoa ruutuakin.
mikä on 2puolinen kotelo joka sammuttaa näytön?
t 3nen
Katso Hobbarin sivuilta koteloa. Saunalahdelta saa puhelimen hintaan 586 euroa.
ne ketkä ei vielä oo ostanu, ei kannatakkkaan, lg julkassu G2 mallin, 2.3ghz, 5.2tuumane fullhd, 13mpx kamera ym. kaikki parempaa ja hintakin vähän halvempi, alkanut samsungillakin tuo merkki maksamaan liikaa, itse enään niitä osta. xcoverkin oli täys pettymys, alkuun mainostettiin kestävänä, duudsonienkestävänä, ym. sitten ostaa sen ja tipahtaa niin jaaha näyttö halki jokasuuntaan. seuraava puhelin lg e900, gorilla glass 2, naarmujakaan saanut muuten kun että heitti sen korkeelle ja siitä tipahti betonilattiaan. näyttöä koitin rikkoa kun uuden puhelimen sain, kyllä se vasaralla meni, mutta ei haljennut kokonäyttö, vaan se pieni kohta aina rikki mihin löi. niinku tuulilasia alkais vasaralla rikki lyömään..... LG 4EVER!!! ei samtsunkia enäään!!
Ei kyllä kannata. Tuo Samsungin oma versio androidista on raskas, hidas, kankea ja epäkäytettävä. Jos haluat välttämättä android puhelimen niin etsi joku muu puhelin jossa on puhdas android versio ilman virityksiä. Tietysti Samsungiin saa asennettua tavallisen anrdoid version mutta se vaatii vähän kikailuja.
Jos saa vinkkejä antaa niin käytä sitä sun Nokialaista vielä hetken ja osta tuo joulumarkkinoille tuleva Jolla.
On kyllä todella hyvä puhelin tuo Galaxy. Kyllästyin jatkuviin ongelmiin Nokia Lumia puhelimen suhteen ja hankin Galaxyn, joka vain toimii ilman ylimääräistä jatkuvaa säätöä jota Nokian luuri kaipasi koko ajan.
Olen tyytyväinen nyt. Älä osta Nokiaa! Ei ole ihme, että se luuserifirma meni nurin.
On kyllä todella hyvä puhelin tuo Galaxy. Kyllästyin jatkuviin ongelmiin Nokia Lumia puhelimen suhteen ja hankin Galaxyn, joka vain toimii ilman ylimääräistä jatkuvaa säätöä jota Nokian luuri kaipasi koko ajan.
Olen tyytyväinen nyt. Älä osta Nokiaa! Ei ole ihme, että se luuserifirma meni nurin.
Mulla on ja oon ihan tyytyväinen. Toimii hyvin ja nopeasti.