Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa paikkaa missä saisi 1-vuotiaalle korvakorut

Vierailija
29.07.2013 |

Haluaisin 1-vuotiaalle korviin reiät ja korut mutta joka paikassa lukee yli 6-vuotiaille ainoastaan.. Miten ihmeessä mustalaiset sun muut saa lapsilleen ne korvikset? Joo ja kaikille jotka motkottaa, niin ei kiinnosta :)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin pienelle pitäisi laittaa korvareiät?

Vierailija
2/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointiliikkeissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:36"]

[/quote]

Olen Espanjalaislähtöisestä perheestä ja kaikilla naisilla on pienestä pitäen korvareiät, mutta Suomessa niitä ei saa millään

Vierailija
4/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siihen on ihan syynsä, ettei täällä Suomessa siihen suostuta.

Vierailija
5/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta menolippu Espanjaan. Tässä maassa holhotaan, hurkahdellaan ja suolellaan lapsia heidän omilta vanhemilta kaiken maailman lailla ja säädöksillä.

Vierailija
6/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele, miksi haluat tuottaa 1-vuotiaalle turhaa tuskaa ja kipua, pelkästään omaksi mieltymykseksesi? Ootko sadisti? 

Vierailija
7/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap käsitystä siitä, millainen ääni lähtee yksivuotiaasta, jonka korvalehti lävistetään (ja ilman puudutusta?). Ja kuinka suuri tulehdusriski on siinä, että lapsi räplää niitä korviaan koko ajan?

Ihan vinkkinä; lapsesi ei ole sinun nukkesi. Sinun pitää kunnioittaa lapsesi koskemattomuutta, vaikka oiskin ihanaa ja fantsua näytellä lastasi kylillä ja kaupungeilla ja saada mielihyvää ihmisten kauhisteluista. Ehkä kannattaisi hankkia jotain muita tapoja saada itselleen huomiota, kuin lapsella leikkiminen.

Vierailija
8/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, varmasti onnistuu jossakin.

Osta myös apteekista Emla-puudutusvoidetta ja laita sitä ennen toimenpidettä. Ei satu :)

Vierailija
9/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäraja johtuu varmaan siitä, että vaikka 5-vee tyttö haluaisi korvikset. Ensimmäisen jälkeen ei halua enää toista. Musta täytyy olla aika mulkku, että lävistää pikkutaaperon korvat.

Mä vaadin että ap lävistää nänninsä. Sen takia koska minä haluan. Ei mua kiinnosta haluaako ap sitä, tai sattuuko se ap:n mielestä. Ja kyllä molemmat nännit.

Vierailija
10/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:38"]

[/quote]

Olen Espanjalaislähtöisestä perheestä ja kaikilla naisilla on pienestä pitäen korvareiät, mutta Suomessa niitä ei saa millään

[/quote]

Jos oot espanjalaisesta perheestä niin varmaan tiedät sen syyn miksi korvakorut laitetaan?

Vierailija
11/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointiliikkeissä?

[/quote]

Kukaan, kukaan, ammattilainen ei lävistä noin pienen korvia. Tatuointiliikkeissä jo peruslävistyksiinkin vaaditaan 16-vuoden ikää. Tai itseasiassa taitaa nykyään olla 18-vuotta se ikäraja..

Vierailija
12/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö sai 5-vuotislahjaksi korvakorut, koska itse halusija toivoi niitä pitkän aikaa niin annoin luvan ja kävi mumminsa kanssa koruliikkeessä laitattamassa ne. Hienosti meni,ei itkenyt ja antoi laittaa molempiin korviin ja oli oikein tyytyväinen. Huolella hoidettiin,eikä tullut tulehduksia. Ensin olin sitä mieltä että ei korviksia ennen kouluikää, mutta hyvin meni nytkin. Tyttö on luonteeltaan määrätietoinen ja päättäväinen, luotin siihen että tietää mitä haluaa.

tuttava laitatti alle 3-vuotiaalle kultasepänliikkeessä myös, eli riippuu varmaan paikkakunnastakin nuo ikärajat, kun täällä niitä ei näytä olevan..

Vierailija
13/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö sai 5-vuotislahjaksi korvakorut, koska itse halusija toivoi niitä pitkän aikaa niin annoin luvan ja kävi mumminsa kanssa koruliikkeessä laitattamassa ne. Hienosti meni,ei itkenyt ja antoi laittaa molempiin korviin ja oli oikein tyytyväinen. Huolella hoidettiin,eikä tullut tulehduksia. Ensin olin sitä mieltä että ei korviksia ennen kouluikää, mutta hyvin meni nytkin. Tyttö on luonteeltaan määrätietoinen ja päättäväinen, luotin siihen että tietää mitä haluaa.

tuttava laitatti alle 3-vuotiaalle kultasepänliikkeessä myös, eli riippuu varmaan paikkakunnastakin nuo ikärajat, kun täällä niitä ei näytä olevan..

Vierailija
14/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/46 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tai ei niin totean, että korvakorujen laittaminen 1-vuotiaalle pitäisi mielestäni rinnastaa pahoinpitelyksi. Entä jos se piltti ei olisikaan halunnut reikiä korviinsa ollenkaan. Kuka sinä olet tällaisen asian päättämään?

Vierailija
16/46 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin Tampereella ja helsingissä laitetaan jo muutaman kk:n ikäisillekin.

Vierailija
17/46 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsesi sanonut haluavansa korvikset? 1vuotiaana?  Sitähän minäkin...

Vierailija
18/46 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapselle laitettiin 1vuotiaana. Ei siitä mitään ääntä lähteny, kuten joku ketjussa manaili eikä mitkään tulehdukset ollu lähelläkään. Kotimatkan tuolloin käveli peili kädessä ja ihaili pikku timanttejaan. Minulke laitettiin kun olin 4 v. Rakastin korviksia. Tyttäreni on nyt 10 v ja ihan vailla traumoja. Koruista tykkää :)

Vierailija
19/46 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:49"]Onko sulla ap käsitystä siitä, millainen ääni lähtee yksivuotiaasta, jonka korvalehti lävistetään (ja ilman puudutusta?). Ja kuinka suuri tulehdusriski on siinä, että lapsi räplää niitä korviaan koko ajan?

Ihan vinkkinä; lapsesi ei ole sinun nukkesi. Sinun pitää kunnioittaa lapsesi koskemattomuutta, vaikka oiskin ihanaa ja fantsua näytellä lastasi kylillä ja kaupungeilla ja saada mielihyvää ihmisten kauhisteluista. Ehkä kannattaisi hankkia jotain muita tapoja saada itselleen huomiota, kuin lapsella leikkiminen.
[/quote] en ole ap mutta omalta 1-vuotiaalta kuului parin sekunnin inahdus, sitten oli tyytyväinen nähdessään korunsa peilistä. Tuon ikäiset ei yleensä räpellä korviaan, meilläkään, ja reiät parantuivat nopeasti eivätkä koskaan ole tulehtuneet.

Vierailija
20/46 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Itse saimme ne laitettua eräässä kauneushoitolassa vantaalla. Myös itiksessä on joku paikka jossa laitetaan. T. 20