Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla lohkesi keväällä hammas ja

Vierailija
29.07.2013 |

kävin sen vuoksi lekurilla. Hampaasta oli lohjennut puolet mutta se puolikas oli edelleen kiinni ikenessä. Lääkäri poisti sen lohjenneen puolen hampaasta ja varasi uuden ajan toisen puoliskon poistoon. Jouduin kuitenkin perumaan sen ajan kun ei ollut silloin mihinkään "ylimääräiseen" rahaa.

Nyt mietin että miksi mun pitäisi poistattaa se paikoillaan oleva puolisko? Hampaasta on poistettu sellainen osa jonka puuttumista ei näy ulospäin ollenkaan. Miksi en voisi pitää sitä ehjää puolta hampaasta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pidät sen puolikkaan puhtaana?

Vierailija
2/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ylimääräistä? Just kävin korjauttamassa lohjenneen hampaan ja maksoi 43 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hammas lohkesi pystysuunnassa. Puolikas pysyy puhtaana normaalisti harjaamalla.

ap

Vierailija
4/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yksityisellä ja tuo eka kerta maksoi muistaakseni yli satasen. Täällä menee kunnallisella ajat puolen vuoden päähän.

ap

Vierailija
5/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita särkypäivystykseen niin hammas on pois päivässä.

Vierailija
6/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se puolikas tulee hajomaan hyvin pian. Siksi. 

Vierailija
7/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 11:49"]

Koska se puolikas tulee hajomaan hyvin pian. Siksi. 

[/quote]

Hajotkoon sitten. Ei kai siitä haittaa ole jos käytän sitä sen mitä ehdin ja poistatan kun hajoaa?

ap

Vierailija
8/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenmyrkytys on ikävä sana.

Vierailija
9/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hammasalan ihmisiä, mutta tuli mieleen, että lohjetessaan se vaurio voi mennä juuriin asti, mistä seuraa juurihoito. Puolikas hammas tosi herkkä lohkeamiselle, joten kannattais hoitaa se kuntoon.

Itse en antaisi poistaa omaa hammasta vaan ottaisin siihen yksityisellä keraamisen paikan, joka kestää paremmin kuin muovi.

Etkö voi maksaa luottokortilla? Hammasasiat on mun mielestä aika tärkeitä, koska jos niitä ei hoida kuntoon, niin muutaman vuoden päästä saa maksaa vielä kalliimmasti vaurioista, jotka on tulleet vaurioista...

Vierailija
10/10 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 11:56"]

En ole hammasalan ihmisiä, mutta tuli mieleen, että lohjetessaan se vaurio voi mennä juuriin asti, mistä seuraa juurihoito. Puolikas hammas tosi herkkä lohkeamiselle, joten kannattais hoitaa se kuntoon.

Itse en antaisi poistaa omaa hammasta vaan ottaisin siihen yksityisellä keraamisen paikan, joka kestää paremmin kuin muovi.

Etkö voi maksaa luottokortilla? Hammasasiat on mun mielestä aika tärkeitä, koska jos niitä ei hoida kuntoon, niin muutaman vuoden päästä saa maksaa vielä kalliimmasti vaurioista, jotka on tulleet vaurioista...

[/quote]

Miksi ne alkais tekemään juurihoitoa puolikkaaseen hampaaseen? Hammas on joka tapauksessa jo aikoinaan juurihoidettu eli käytännössä jo aikoinaan "menetetty tapaus".

Kaippa mä käyn sen poistattamassa joka tapauksessa. Ei mulla enää ole rahasta tiukkaa. Keväällä hajosi kuukauden sisään kuorma-auto, jääkaappi ja pesukone (uskotte tai ette).

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä