Miksi matalan koulutuksen miehet lähestyy minua kaunista akateemikkoa Tinderissä?
Luuletteko että kävin amk:n jotta huolisin jonkun autonrassaajan itselleni? LOL XD
Kommentit (31)
Et ole akateemikko, et varmasti edes akateeminen, etkä tasan tarkkaan edes nainen.
Lumoutuvat kauneudestasi, joten eivät osaa rationaalisesti ajatella, kannattaako lähestyminen.
Miehet lähestyvät lähtökohtaisesti tuolla kaikkea missä on reikä, koulutusta katsomatta.
Milloin sinulle tuo akateemikon arvo myönnettiin ja mistä ansioista? Kyllähän se nyt vetää äijiä puoleensa, sen verran harvalta löytyy kuitenkin :D
Koulutus ei ole pariutumista varten, vaan sinun itsesi työllidtämiseen. Lähetyvät, koska olet siellä tyrkyllä kuon broileri tiskissä. Niistäkin valitaan tuoreuen ja näön perusteella, kun ne on niitä tärkeämpiä ominaisuuksia.
Ei sitä kypsemmällä iällä kannata nirsoilla. Olit sitten kuka tahansa elossa olevista naisakateemikoista, et ole enää mikään tyttönen.
Ei sua voi lähestyä kuin ne joita itse mätsäät! Mikset mätsää vain toisia akateemisia?
Vierailija kirjoitti:
Ei sua voi lähestyä kuin ne joita itse mätsäät! Mikset mätsää vain toisia akateemisia?
Liijan vaikeeta. En osaa.
T. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liijan vaikeeta. En osaa.
T. Ap.
Eikö se pitäisi olla piece of cake noin fiksulle ja sivistyneelle. Buahahaa.
Oletko:
Eva-Mari Aro
Irma Thesleff
Riitta Hari
Sirpa Jalkanen
Tai mahdollisesti taiteen puolelta:
Eija-Liisa Ahtila
Outi Heiskanen
Kirsi Kunnas
Marjo Kuusela
Vuokko Nurmesniemi
Jos, et, et ole akateemikko.
Jospa ulkonäkösi ja käytöksesi antavat huorahtavan vaikutelman?
Ole onnellinen. Tiedät nyt todellisen markkina-arvosi. :D
Mulla on kaksikin korkeakoulututkintoa ja kyllä minun mielestä sellaiset rehdit duunarimiehet on ihan kuumia. Toki ois kiva jos osaisi jutella, eikä huumori olisi mitään tissihuumoria.
taitaa amis poikien huumori jäädä ala pää tasolle. tulevaisuudesta puhuvat vain kela avustuksista ja niiden hakemisesta
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kypsemmällä iällä kannata nirsoilla. Olit sitten kuka tahansa elossa olevista naisakateemikoista, et ole enää mikään tyttönen.
Nyt vaan googlaamaan, kuka heistä on kaunis :D
Enpä kutsuisi amkia kovin korkeaksi koulutukseksi... olet siis varmaan aika nuori kun ajattelet niin. Mutta siis, eihän tinderissä tarvi olla kuin kaunis että saa paljon seuraa...?
Akateemikkoa? 😄