Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverit paljastivat uusia puolia miehestäni, mitä tästä ajatella?

Vierailija
28.07.2013 |

Ensinnäkin ihmettelen mikä motiivi ollu kertoa. Törmättiin samassa baarissa ja joo, yhdellä ehkä onkin oma leima ojassa asian suhteen, lipsautti joskus aiemmin että miksen ole mielummin hänen kuin mieheni kanssa. 

No mutta eilinen paljastui, että mieheni on mm useita tuhansia euroja velkaa. Miksi tai mihin on lainannut eivät tienneet. Jollekin oli pitänyt maksaa jo viime viikolla mutta ei ole maksanut eikä vastaa puhelimeen. Ei pelaa, ei käytä huumeita, mihin ihmeeseen se on rahaa tarvinnut eikä ole kertonut minulle? Sanoivat myös että mieheni valehtelee, mitä en itse ole havainnut. 

Mitä ihmeen kaksoiselämää mieheni elää ja ennen kaikkea millä ajalla? Ainahan tuo on kotona ja lenkillä tai salilla käy muttei muualla.  Lupasin, etten kerro miehelleni, mutta pakkohan se ennen pitkää on. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu,niin se minunkin rakas ja kilttinä miehenä tunnettuna jätti laskut sujuvasti maksamatta,pimitti kirjeeni ja vei luottotietoni! ja kerkespä pettääkin sujuvasti.ja kun käry rupes käymään lähellä muutti uuden muijan luo,ja jätti mut ja lapset kuin nallin kalliolle mitään selittämättä. :(

Vierailija
2/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoiti varmaan "oma lehmä ojassa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tosiaan tulee huumeet tai pelaaminen mieleen. Tai onko jossain lapsi, josta maksaa salaa elareita? (tiedän pari tällaistä tapausta)

Toinen vaihtoehto on yksinkertaisesti tämä: Mies haluaa teille mukavaa elämää, muttei rahat riitä ja yrittää jotenkin täyttää teidän toiveet vippailemalla sivusta. Minä olen itse tehnyt tätä aikoinani. Halusin elää mukavaa elämää ja en kehdannut syyllistää miestä liian pienistä tuloista. Saatoin buukata luotolla jotain kivaa meille tai rahoittaa mukavan päivän kylpylässä velaksi. Mies ei koskaan kysynyt, miten ihmeessä mun palkka riittää kaikkeen siihen vaan otti kaiken tyytyväisenä vastaan. En nyt mitenkään tolkuttomasti velkaantunut, mutta koko ajan heiluin siinä rajoilla, saanko laskuni maksettua. Mies ei ymmärtänyt mitään. Hän osti vain ruuat. Minä maksoin lainat, laskut, bensat, matkat, huvit jne. Miehellä ei ollut koskaan rahaa mihinkään, mutta silti oli aina suunnittelmassa seuraavaa huvitusta. Mä olin jotenkin munaton ja lykkäsin ongelmaa eteenpäin. Osittain olin katkerakin siitä, että miehen surkeiden tulojen takia ei riitä rahat mihinkään...  Joskus haaveilin, että sanon miehelle, että minä lähden matkalle ja mies voi tulla, jos maksaa oman matkansa. Aina, kun mietin edes pientä viikonloppureissua, niin mies oli heti lähdössä mukaan ja loukkaantui, jos suunnittelin sitä vaikka kaverin kanssa. Tottakai hän halusi mukaan, kun tykkää reissata. No, se oli sitten tuplakulut taas mun pussista.

Vierailija
4/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan te olette olleet yhdessä?

Ottaisin tietyllä varauksella juorupellen sanat. Varsinkin, jos on kiinnostustakin sun suuntaan ollut. Tarkkailisin tilannetta, enkä missään tapauksessa vielä lähtisi sanomaan miehelle, että susta on tämmöistä juorua liikenteessä. Sä sen paskan tulet niskaas saamaan piti paikkansa tahi ei. Sitten vasta kun olet miehestä varma, että on kunnon jätkä, niin ottaisin puheeksi... "vidu mitä kavereita sulla onkaan!"

Vierailija
5/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni eli onko mies miehesi vai seurustelukumppani/poikaystävä tms.?

Jos olette naimisissa niin kyllähän sun pitäis helposti saada selville onko "teillä" tuhansia velkaa.

Vierailija
6/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, ettei tuo kaveri valehtele? Yksi mieheni entinen kaveri, joka oli aiemmin yrittänyt minua, eli hänelläkin "oma lehmä ojassa" kertoi minulle, että mieheni oli muka yksissä juhlissa mennyt yöksi toisen naisen luo. Vaikka minulla on muuta kautta täysin varmaa tietoa, ettei ollut.

Vierailija
7/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on narkomania . Hyvin perinteiset suorastaan klassisset oireet. Onko välillä kovinkin aikaansaava ja välillä ei pysty nousemaan edes sängystä ylös ? T. Saman kokenut ja siitä selvinnyt.

Vierailija
8/8 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko täysin varma siitä, ettei miehesi pelaa netissä? Vedonlyönti- ja pokerifirmat vievät valtavasti rahaa. t. Entinen pankkilainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi