Sinä nuori nainen jolla oli jenkkakahvat POLVISSA
Olisiko aika lisätä liikuntaa ja tarkistaa ruokavaliota?
Kommentit (10)
Olisiko sinun aika olla puuttumasta toisten vartaloihin ja opetella käytöstavat
Vierailija kirjoitti:
Ei polvissa ole jenkkakahvoja.
Tällä naisella oli. Polvien kohdalla sellainen läskihaitari.
Jenkkakahvat polvissa :'D Hauskasti sanottu. Mulla on sellaiset, mutta oletan että se on joku geneettinen ominaisuus. Olen nimittäin ollut koko elämäni enemmän tai vähemmän alipainoinen ja myös liikunnallinen. Kahvat polvissa aina.
Olet vain kateellinen niille, jotka ovat niin notkeita että saavat polvensa nostettua jenkkakahvoihin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei polvissa ole jenkkakahvoja.
Tällä naisella oli. Polvien kohdalla sellainen läskihaitari.
Ei se haittaa, jos on polvissa läskiä. Jos on oikeat jenkkikset, tai mikä pahinta, mahakumpare kuin olisi raskaana, sitten on aihetta huolestua ja tehdä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkakahvat polvissa :'D Hauskasti sanottu. Mulla on sellaiset, mutta oletan että se on joku geneettinen ominaisuus. Olen nimittäin ollut koko elämäni enemmän tai vähemmän alipainoinen ja myös liikunnallinen. Kahvat polvissa aina.
Sama täällä, olen normaalipainoinen, mutta polvet ja sääret on paksut! Säärilläkin on ympärysmittaa reilusti enemmän kuin kaulalla. Ärsyttää kun tunnen olevani ihan epämuotoinen, saappaat ei mahdu jalkaan, ei voi käyttää hametta. No, kai se on näin päin parempi kuin että olisi vatsakas.
Polvien yläpuolelle ja reisiin tuleva rasvakerros liittyy lipoedema nimiseen etenevään sairauteen. Siinä rasvakudos ei ole normaalia ja sen laihduttaminen on siksi hyvin vaikeaa. Jaloista tulee pikkuhiljaa epätavallisen suuret.
Sairaus on hyvin yleinen, mutta meillä Suomessa vielä lähes tuntematon.
Mitä se sua liikuttaa? Pidä huoli omista polvistas ja jenkkakahvoistas.
Ei. Lähden juuri hakemaan sipsejä ja dippiä.