Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EPÄVARMA NAINEN, PURATKO OMAA EPÄVARMUUTTASI MUIHIN

Vierailija
07.08.2020 |

Morjesta pöytään mimmit sanoin pari viikonloppua sitten tuiki tuntemattomille, koska heidän puoli baari iltaansa oli mennyt minun ulkonäköäni ja asuvalintaani pohtien. Minua ei yleensä kiinnosta juuri lainkaan mitä muut minusta tai ulkonäöstäni ajattelevat. Itse olen tyytyväinen ja onnellinen omasta ulkonäöstäni. Lähinnä saan tuijottelusta lisää pontta kantaa itseni entistä enemmän rinta rottingilla ja ylpeydellä. Tällä kertaa puutuin asiaan, koska seurassani oli hyvä ystäväni (mielettömän upea ja näyttävä sellainen), mutta häntä tämä käytös häiritsi. Kaikki eivät ole niin itsevarmoja, kuin minä, vaikka ulkoapäin he näyttäisivät tyrmääviltä. Niinpä marssin korkeissa koroissani, tiukoissa farkuissa ja avoinaisessa paidassani kysymään kohteliaasti noilta mimmeiltä, mikä siinä minun tai ystäväni pukeutumisessa oli nyt niin ihmeellistä. Meni muuten muijilta drinkit väärään kurkkuun ja vastaukseksi sain silmien pyörittelyä ja hiljaista mutinaa. He eivät olleet ajatelleet, että puheensa olivat kuuluneet meidän pöytään asti.

Mikä siinä on, että monien epävarmojen naisten pitää yrittää sitä omaa epävarmuuttaan kaataa muiden niskaan? Koska itse ei uskalleta pukea avonaista paitaa, laittautua näyttävästi niin sitten jauhetaan paskaa ja ylen katsotaan toisten pukeutumista? Omaa epävarmuutta puretaan muihin. Ja, koska itsellä on epävarma olo niin se on ihan sallittua? Vai onko kyse siitä, että, jos joku pukeutuu vaikkapa avonaiseen paitaan niin häntä saa arvostella ja haukkua julkisesti. Onko se, jopa avonaiseen paitaan pukeutuneen mimmin oma vika, koska hän on selvästi pukeutumisellaan halunnut herättää huomiota niin on häntä oikeus yrittää nolata julkisesti?

Ja tämä on ihan naisten juttu. Jos äijäporukassa on epävarmempi mies niin en ole huomannut, että tuon epävarmemman miehen pitäisi muiden ulkonäöllisiin seikkoihin vedoten yrittää saada toisia tuntemaan olonsa epävarmaksi. Mutta aijai, kun ollaan naisporukalla liikenteessä niin johan saadaan, vaikka minkälaisia kommentteja muille aikaiseksi. Ihan kaveriporukankin kesken tai sitten toista naislaumaa kohden! Epävarmoilla naisilla monesti tuntuu olevan sellainen ajatusmaailma, että näyttävän ja laittautuvan naisen baari illan agenda on vokotella jonkun varatun naisen mies. Jos muuten näin pääsisikin käymään niin eihän siitä ensimmäiseksi voi syyttää sitä naista, vaan tässä kohtaa tulisi kyseenalaistaa sen oman rakkaan miehen aikeet.

Jos itsellä on epävarma olo omista rinnoista, ihon kunnosta, hiuksista tai, vaikka vatsamakkaroista niin poistaako toisen naisen haukkuminen nämä ongelmat? Ei poista. Kenellekään ei kasva tissit toisten avonaista kaula aukkoa tuijottamalla ja heittämällä hänestä alentavia kommentteja. Toisen anorektikoksi haukkuminen ei myöskään lihota tai laihduta sinua grammaakaan. Tai jos, jollain on mielestäsi kauheat piikitellyt ankkahuulet niin ei huolta eivät ne tartu! Ne pitää ihan itse käydä hankkimassa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa (alitajuisesti) rentun/johtajan/vahvan miehen, joka pitää naisen itsensäkin aisoissa

Miten tämän nyt selittäisi?

Nainen yksinkertaisesti haluaa, että mies ottaa vastuun (osittain liittyen siihen kohdan 2 tilitykseen vastuun ottamisesta):

Naisia ei ole luotu johtamaan ja olemaan vastuussa isoista asioista. Mieti nyt. Jos ihmiset toimivat täysin luonnon kiertokulun mukaan, siellä miehet metsästää ja tappelee keskenään. Nainen on se ultimaattinen palkinto. Nainen pystyy luomaan uutta elämää.

Kuvitteellinen tilanne (vähän kaukaa haettua, mutta pallotellaan tätä ajatusta nyt hetki):

Tiputetaan 50 ihmistä – 25 naista ja 25 miestä – autiolle saarelle, ilman mitään. Kuolema koittaa, jos ei kohta rakenneta suojaa ja löydetä vettä sekä ravintoa.

Luuletko, että siellä miehet alkavat huolehtimaan, että ”hitsi, jos tuo nainen syyttää mua toksisesta maskuliinisuudesta..” tai ”joudunkohan julkisen #MeToo-hyökkäyksen kohteeksi, jos nyt käskytän tuota muijaa keräämään oksia?”

Kun laitat ihmiset ääriolosuhteisiin, alkaa siellä asiat tapahtumaan luonnon kiertokulun mukaan. Äänekkäät ja toimeliaat johtajamiehet ottavat ohjat käsiinsä, alkavat rakentaa ja järjestäytymään.

mies52v

Vierailija
2/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miesten porukoissahan alfauros heti ensitöikseen vittuilee päin naamaa kaverilleen oudoista vaatteista ja koko jengi nauraa tälle ihan avoimesti ja suoraan ja jatkaa sitä koko illan ja hyvässä lykyssä antaa loppuelämän lempinimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alfanainen eikä kukaan äijänkäppänä mua määräile

Vierailija
4/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut hyvin. Ylipäätään pienet ihmiset puhuvat toisista ihmisistä. 

Tämä naisten vaino toisiaan kohtaan juontaa varmaan jo noitavainon aikoihin. On tosi paljon naisia, joiden mielestä toinen nainen ei vain osaa tehdä mitään oikein. 

Nauti vaan omasta olostasi ja miesten katseista, niitä varmasti riittää :) Sen takia sitä puhettakin varmaan riittää, haluaisivat itse olla rohkeampia. 

Vierailija
5/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis miesten porukoissahan alfauros heti ensitöikseen vittuilee päin naamaa kaverilleen oudoista vaatteista ja koko jengi nauraa tälle ihan avoimesti ja suoraan ja jatkaa sitä koko illan ja hyvässä lykyssä antaa loppuelämän lempinimen.

Ja tämä on tapa jolla alfauros pitää itsensä mieshierarkian ylimpänä. Esim heteropoikien homottelu on tätä.

Vierailija
6/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylkiluusta väsätty voimaantunut hiljaa

mies52v

Vierailija
7/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy kirjoittaa tälläisiä romaaneja? Etkö osaa asiaa lyhemmin ilmaista? Ihan selvä narsisti, kun luulee että kaikki jaksaa koko illan lukea hänen viestiään...

Vierailija
8/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa (alitajuisesti) rentun/johtajan/vahvan miehen, joka pitää naisen itsensäkin aisoissa

Miten tämän nyt selittäisi?

Nainen yksinkertaisesti haluaa, että mies ottaa vastuun (osittain liittyen siihen kohdan 2 tilitykseen vastuun ottamisesta):

Naisia ei ole luotu johtamaan ja olemaan vastuussa isoista asioista. Mieti nyt. Jos ihmiset toimivat täysin luonnon kiertokulun mukaan, siellä miehet metsästää ja tappelee keskenään. Nainen on se ultimaattinen palkinto. Nainen pystyy luomaan uutta elämää.

Kuvitteellinen tilanne (vähän kaukaa haettua, mutta pallotellaan tätä ajatusta nyt hetki):

Tiputetaan 50 ihmistä – 25 naista ja 25 miestä – autiolle saarelle, ilman mitään. Kuolema koittaa, jos ei kohta rakenneta suojaa ja löydetä vettä sekä ravintoa.

Luuletko, että siellä miehet alkavat huolehtimaan, että ”hitsi, jos tuo nainen syyttää mua toksisesta maskuliinisuudesta..” tai ”joudunkohan julkisen #MeToo-hyökkäyksen kohteeksi, jos nyt käskytän tuota muijaa keräämään oksia?”

Kun laitat ihmiset ääriolosuhteisiin, alkaa siellä asiat tapahtumaan luonnon kiertokulun mukaan. Äänekkäät ja toimeliaat johtajamiehet ottavat ohjat käsiinsä, alkavat rakentaa ja järjestäytymään.

mies52v

Eihän iso osa miehistä nytkään välitä siitä, haluaako naiset tulla käskytetyksi vai ei. Samoin iso osa naisista ei ole pätkääkään kiinnostunut jonkun random miehen käskytystarpeista. Eiköhän ne aika äkkiä sano sinulle, että pidä tunkkisi ja kerää itse risusi ellet osaa keskustelulla tehtävänjaosta kuin aikuiset.

Vierailija
9/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Et ole mitään muuta kuin peniksesi ohjailema tahdoton kummajainen.

-eri

Vierailija
10/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee alottajan kuvauksesta mieleen 2 tyrmäävää transua jotka haluaa olla niin naisellisia että kaikki tuijottaa.

Jos pukeudut huomiota herättävästi, varaudu huomioon!

Vierailija
11/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoitus.

Menepäs nyt sheivaamaan parta.

Vierailija
12/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Sinut on väsätty perimäaineksen tähteistä, jotka jäivät jäljelle kun se toinen X-kromosomi hukkasi 25% sakaroistaan.

Vierailija
13/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain totta, mutta ylipäätään jos on kerta niin itsevarma ja näyttävä niin onko pakko kadota varattuihin? Silleenkö itsevarma haluaa todella tehdä? Itsevarma varmasti osaa kunnioittaa toisen omaa, oli hänellä päällä nunnakaapu taikka minimekko.

Vierailija
14/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, oliko tässä tarkoitus nyt edistää naisten itsetuntoa vai mollata naisia sukupuolena. Kun oli oikein verrattu miehiin, joka on näköjään se parempi sukupuoli.

Vierailija
15/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuesti haisee ap:n epävarmuus. Onko muilla sama?

Vierailija
16/16 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kirjoitus.

Menepäs nyt sheivaamaan parta.

Tuskin tuolla parta kasvaa. Google on oiva apu

mies52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi