Onko 38kg 165cm liian laiha?
Kommentit (27)
Koita päästä alle 30 kg, haastan sut!
Typerä huomiohuor@ olet, joka pelkää elämää.
Suurin osa oksentaa, kun näkee sut alasti.
Ei ole. Tärkeintä on että peräaukko on suhteellisen kireä ja rasvattu.
SETÄ SPERMA
On liian laiha. Itselläni kun oli vaikea masennus ja ahdistuneisuus, enkä päässyt edes ruokaa oikein itselleni kaupasta hakemaan, laihduin 42-kiloiseksi - olen myös 165-senttinen. Aikamoiselta luurangolta näytin ja voin fyysisesti huonosti aliravitsemuksen takia.
Hullua kyllä, miehet tykkäsivät aivan hulluna. En ole koskaan ollut päitä kääntävä kaunotar vaan tavis, mutta kun olin masennuksen takia luurankomaisen laiha, monet lähestyivät minua flirttimielessä kaduilla ja kaupassakin. Kun paino ylitti 45 kg, tämä efekti loppui.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa oksentaa, kun näkee sut alasti.
Niin, moni pelkää ruumiin näkemistä. Tuo on nimittäin vainajan paino kun se ruumis on sopivasti kuivunut.
Jos olet oikeasti noissa mitoissa, menehän pikaisesti lääkäriin. BMI n. 14 merkitsee sairaalloista alipainoa. Jos vain trollaat, keksihän parempaa tekemistä, melko huono pila.
Olin tuon painoinen kun vedin päivittäin amfetamiinia muutaman vuoden ajan... Vanhoja kuvia kun katsoo niin olin ihan järkyttävän laiha silloin.
se on Herran jestas miten laiha!
Laihakin kuulostaa oikeastaan liian paskulta kuvaamaan painoasi.
Tuossa alkaa olla pidemmän päälle jo hengenlähtö lähellä. Miksi kysyt itsestään selvyyksiä?
Riippuu minkä ikäinen olet. Jos olet 9 vuotias tyttö niin olet pitkä, mutta normaalipainon rajoissa.
En tiedä ikääsi, mutta jonkin sortin syömishäiriöltä kuulostaa...mitä mieltä itse olet kun katsot peiliin?
Olen tuon mittainen ja painan 50kg ja siltikin olen hoikka, joten.... 😅
Jos hän on mies, niin hän on liian laiha ja myös liian lyhyt. Jos hän on nainen, niin hän on liian lihava. Jos hän on lapsi, niin en osaa sanoa koska minua eivät kakarat kiinnosta.
Miksi kysyt älyttömiä? Onko sinulla jokin hyvä syy?