Miksi astut ulko-ovesta ulos näin koronan aikaan?
Kommentit (31)
Museoissa on kiva käydä, kun on rauhallista.
Sisällä pysymisen pakko olisi pitänyt toteuttaa jo keväällä ja koko maailmassa samaan aikaan. Korona tuli jäädäkseen.
Omalla pihalla saa olla. Joten siksi.
No ei sitten syödä mitään eikä pidetä infrastruktuuria kunnossa ja jätetään vanhukset ja sairaat hoitamatta :3
Enpä tuota käy kuin ruokaa kaupasta harvakseltaan pitemmäksi aikaa kerralla. Muita kulkemisia ei oikeastaan ole. Tästä pitää huolen köyhyys ja yksinäisyys. Ja korona.
Olin sisällä jo keväällä riittävästi ja ihan liiankin kanssa.
Nyt en enää jaksa.
Mä olen ollut viikon kotona. Maanantaina on pakko astua ovesta ulos.
Töissä pitää käydä. Lenkillä käyn myös. Ja joo, en näe lenkeilläni juuri ketään.
Koska olen sille immuuni eikä minua kiinnista mitä se muille saattaa aiheuttaa.
Koronahysteerikot on aivan seinähulluja 😩
Koska viinakaupasta ei ole kotiinkuljetusta. Sopisi kyllä minulle hyvin että toisivat suoraan ovelleni mitä milloinkin mieleni tekee.
Jotta en tulisi samanlaiseksi mökkihöperöksi kuin ap.
Tykkään viettää aikaa omalla pihalla, koirat on ulkoilutettava ja kaupassa käytävä.
Ei ole mitään tarvetta pysyä kotona tyhjän panttina. Pelkään muita tauteja enempi kuin tätä tyhjästä nyhjästyä.
Lähimpään naapuriin 2 km matkaa. Jospa se aivastus sieltä ei meille asti kantautuisi. Tosin eipä kyllä ole täälläpäin ole yhtään koronatapausta ollut muutenkaan.
Kaikki viestit, jotka päättyvät sanoihin "näin korona-aikaan", saavat oksennuksen nousemaan kurkkuuni. Eivätkä vähiten siksi, että isolla todennäköisyydellä enemmän tai vähemmän tätä "korona-aikaa" on koko loppuelämämme. Täytyy sopeutua.
Kävin keräämässä vaapukoita, tosin en ollut yksin. Viereisessä puskassa rytisi. Yskähtelin, lauleskelin, paukuttelin käsiä vastakkain, mutta kohta taas oksien napsahtelu alkoi. Lähdin kotiin. 1,75 l sain kerättyä. Uudella rohkeudella huomenna.
Käyn kuten normaalisti. Koronalla ei ole vaikutusta elämääni.
Pakko se on kaupassa käydä ja jaloittelemassa.