Onko naisilla yöllisiä orgasmeja?
Varsinkin teini-ikäisillä pojilla on näitä yöllisiä siemensyöksyjä, pohdin että saako naiset orgasmeja unissaan?
Kommentit (11)
Kyllä itse ainakin luulen saaneeni...
Näin unta tosi kiihottavasta (unessa kaikki visuaalinen kiihoke jotenkin korostuu ja tuntuu voimakkaammalta) perusseksistä kumppanini kanssa. Panimme ja laukesin ilman klitorisstimulaatiota (koska se oli niin kiihottavaa se paneminen unessa) ja heräsin mielestäni tähän räjähtävään tunteeseen, joka tosin hereillä olikin sitten fyysisesti aika heikko... mutta alapää oli valahtanut märäksi aivan kuten orgasmin jäliltä.
Voi olla että oli vain kiihottuminen unesta, mutta veikkaisin mietoa orkkua.
Saan silloin tällöin nukkuessani, herään orgasmiin.
Saan aika useinkin, varsinkin silloin jos on ollut jo jonkin aikaa ilman seksiä tai runkkaamatta. Yleensä herään orgasmiin. Aina unet ei edes ole seksuaalisia tai en muista unta nähneeni. Kuitenkin silloin jos näen seksiunia niin orgasmi on isompi, toisinaan on ihan tosi voimakkaita orgasmeja.
On, valitettavasti. Ja yleensä aina kun olen jossain jaetussa hotellihuoneessa kavereiden tai siskon tms. kanssa. Kiva sitten miettiä että minkähänlaista ääntä mahdan pitää. Olen 40 ja noita on ollut niin kauan kuin muistan.
Kerran ihan TÖRRRRRRKEESSÄ puutteessa sain uniorgasmin, MMMmmmmh, muistan ikuisesti ❤️❤️❤️ muuten aina herään enkä ehdi saada
Minä olen koko ikäni saanut unissani orgasmeja, ne ovat todella voimakkaita. Sikäli hassua, että unissani saan ilman kosketusta, mutta oikeassa yhdynnässä en saa ilman klitoriksen stimulointia.
Mieheni aina innostuu kun kerron taas yöllä saaneeni. Pikkuisen on kuitenkin mustasukkainen, että kukakohan sen minulle antoi unessani 😉
Kuka urpo täällä on käynyt alapeukuttelemassa ja miksi :D
Varmaan joku joka ei kestä naisen orgasmin olemassaoloa eikä varsinkaan siitä puhumista..
Vierailija kirjoitti:
Minä olen koko ikäni saanut unissani orgasmeja, ne ovat todella voimakkaita. Sikäli hassua, että unissani saan ilman kosketusta, mutta oikeassa yhdynnässä en saa ilman klitoriksen stimulointia.
Mieheni aina innostuu kun kerron taas yöllä saaneeni. Pikkuisen on kuitenkin mustasukkainen, että kukakohan sen minulle antoi unessani 😉
No, kuka se sit oli? Mies vai nainen? Ja miltä näytti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni aina innostuu kun kerron taas yöllä saaneeni. Pikkuisen on kuitenkin mustasukkainen, että kukakohan sen minulle antoi unessani 😉No, kuka se sit oli? Mies vai nainen? Ja miltä näytti?
Unet on vaihtelevia. Joskus rakastelen unessa omaa miestäni tai sitten vain miehiä sekä naisia tai muita kiihottavia tilanteita. Ei välttämättä ketään tuttuja unessa, että voisi nimetä unen seksikumppania. Joskus sellainenkin uni, että olen vain myöhästymässä jostakin tärkeästä jutusta ja yritän kiirehtiä, mutta raju orgasmi pysäyttää matkani 😄
Saan unissani joskus pillusta joskus perseestä. Outo fiilis kun siihen herää, rento olo mut samalla pettynyt :)
Joillain on, joillain ei eli yksilöllistä.
Itse en ole saanut ikinä unissaan orgasmia enkä ylipäätään näe seksiunia, mutta jotkut ystäväni ovat kertoneet että he saavat ihan säännöllisesti unissaan.