Vääpeli vs vänrikki
Kumpi on näistä nohevampi tekijä toimistotöihin asiantuntija-aloille?
m39
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääpeli, ylivääpeli sekä sotilasmestari ovat turhia arvoja kaikin puolin.
Ryhmänjohtaminen on eri työtä kuin joukkueen johtaminen. Luutnantti voi olla huono ryhmänjohtaja, mutta hyvä joukkueenjohtaja.
Siksi aliupseererilla ja upseereilla on omat sotilasarvonsa.
Olen reservin vääpeli ja tehtävänimike joukkueen varajohtaja.
Eikä minun kanssani kannata kenenkään alkaa pelleilemään missään muodossa. En ota mitään käskyä vitsinä, vaan aina tehdään käskyjen mukaan. Vastuun kantaa aina se joka näitä käskyjä antaa. Jos tämä vastuun kanto ei tule muuta kautta, niin minä kyllä sitten pidän huolen viime kädessä että vastuu kannetaan tavalla tai toisella.
Kertausharjoituksissa olen jossain määrin ollut äidin korvikkeena pojille, mutta jos tosi rytinä alkaa, niin sitten pitää jo itse kunkin kasvattaa oma selkäranka.
Millä erottaa vääpelin ja vänrikin saunassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääpeli, ylivääpeli sekä sotilasmestari ovat turhia arvoja kaikin puolin.
Ryhmänjohtaminen on eri työtä kuin joukkueen johtaminen. Luutnantti voi olla huono ryhmänjohtaja, mutta hyvä joukkueenjohtaja.
Siksi aliupseererilla ja upseereilla on omat sotilasarvonsa.
Eikä minun kanssani kannata kenenkään alkaa pelleilemään missään muodossa. En ota mitään käskyä vitsinä, vaan aina tehdään käskyjen mukaan. Vastuun kantaa aina se joka näitä käskyjä antaa. Jos tämä vastuun kanto ei tule muuta kautta, niin minä kyllä sitten pidän huolen viime kädessä että vastuu kannetaan tavalla tai toisella.
Kertausharjoituksissa olen jossain määrin ollut äidin korvikkeena pojille, mutta jos tosi rytinä alkaa, niin sitten pitää jo itse kunkin kasvattaa oma selkäranka.
Millä erottaa vääpelin ja vänrikin saunassa?
Ai telttasaunassa?