Kaasupullojen täyttö
Kertokaa viisaimmat miksi kompostipullojen täyttö maksaa enemmän kun ns. vanhanaikanen kaasupullo. Jos kaasua menee saman verran ja venttiili on kaiketi samanlainen. Onko siihe jokin syy vai yritetäänkö tässä vain rahastaa..
Kommentit (5)
Täyttö? Mä oon aina käyny vaan vaihtaa huoltsikalla. Annetaa vanha pullo sinne tyhjien kaappii ja uuden saa tilalle toisesta kaapista. Komposiitti on kalliimpi malli.
Vierailija kirjoitti:
Täyttö? Mä oon aina käyny vaan vaihtaa huoltsikalla. Annetaa vanha pullo sinne tyhjien kaappii ja uuden saa tilalle toisesta kaapista. Komposiitti on kalliimpi malli.
Saatko siis joka kerta uuden pullon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä missään huoltsikalla täytetä, vaan vaihdetaan aina täynnä olevaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä missään huoltsikalla täytetä, vaan vaihdetaan aina täynnä olevaan.
.
Juu. Jostain syystä aina puhutaan pullon täytöstä esim. hinnastoissa ym.
Komposiittipullot kevyempiä, materiaali/huollot maksaa enemmän. Komposiitista näkee jäljellä olevan kaasun määrän, metallitönttöröstä pitää arvailla painon mukaan. Metallitönttörö käytännössä ikuinen, uutta maalia päälle vaan laittavat.