Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi (jotkut) naiset ei tykkää pillun nuolemisesta; vain joskus olen päässyt

stamina man
07.08.2020 |

Mulla on vakisuhde naiseen, ollut jo kauan. Seksi toimii hienosti. BUT hän ei halua että nuolen häntä. Joskus kyllä yllättänyt kun hän jopa heittäytyi 69:iin. slurps ;)

Arvon Ladyt , mistä tuo voi johtua?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en joskus nuorempana pitänyt siitä, että mies nuoli minua, osittain ujoutta ja minua ällötti jopa se, että mies siirtyi alapäästä suutelemaan minua. Ei tuntunut hyvältä. Nykyään se on taivaallista, mies todella osaa asiansa ja ei haittaa suuteleminenkaa sen jälkeen. Jännä juttu, miten se voi muuttua.

Vierailija
22/43 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti se vika on siellä korvien välissä. Hävetään itseään tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en häpeä, mutta suuseksi ei vaan tunnu hyvältä.

Vierailija
24/43 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harva mies osaa sen homman. Suurimmalla osalla vaan tuota helvetin lipitystä. Vaikka olen demonstroinut heidän omalla mulkulla ja lipittänyt kevyesti kielekärjellä, että miten on, tykkäätkö. No eihän siitä ole kukaan mies tykännyt mutta ohjeet ei silti tunnu menevän perille.

Vierailija
25/43 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä nuoleminen ei aina riitä. Toiset naiset tykkäävät kun imen klitorista ja se imun voima pitää tunnustella ja hakea. Vastaan on tullut sellainenkin nainen joka kunnon lämmittelyn jälkeen räjähti kuin kranaatti kun raavin varovasti klittaa etuhampailla. Suloinen lady.

Vierailija
26/43 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies oikeasti osaa nuolla p*llua niin että se tuntuisi miltään, saati että se tuntuisi hyvältä.

Eli syynä se, että "Sinä Et osaa".

Vierailija
27/43 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies oikeasti osaa nuolla p*llua niin että se tuntuisi miltään, saati että se tuntuisi hyvältä.

Eli syynä se, että "Sinä Et osaa".

Oletteko nyt ihan tosissanne kun väitätte, että hyvin pillua nuolevat osaavat miehet on harvassa. Vaikea uskoa näin miehenä.  Itsellä ei ollut mitään aiempaa kokemusta, kun uteliaisuuttani aloin nuolemaan puoliväkisin  pienestä vastustelusta huolimatta vaimoni pillua seurusteluaikana. Siitä lähtien on ollut pakko nuolla pillua joka ikinen kerta, kun harrastettu seksiä kuluneen 46v aikana. Olen toki rakastanut pillun nuolemista ja sen vaikutusta vaimoni kiimaan. Nuollut ties kuinka paljon orgasmeja. 

Mutta ei luulisi, että naisen kiiman aistiminen ja lukeminen olisi miehille ylittämättömän vaikeata. Tai mistäs minä sen tiedän, jäävi sanomaan, kun itselleni ollut aina helppoa alusta lähtien. Nuorempana ekat vuosikymmenet piti vielä ostata ajoittaa sopivasti, että vaimo sai aina haluamansa orgasmin yhdynnöissä. Orgasmin nuoleminen suoraan loppuun asti ollut paljon helpompaa. Vaimo saanut yleensä vain yhden voimakkaan joten sitä ei ole voinut hukata.  Ehkä meidän kemiat ja sielut ovat vain kulkeneet henkisesti niin yhtä. 

Vierailija
28/43 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua että mies nuolee, koska sen nuolemisen tarkoituksena on kuulemma tuottaa minulle nautintoa. Se ei tuota minulle nautintoa. Ensimmäisellä kerralla vähän neuvoin miestä ja reaktio neuvoon oli tyyliin "Joo joo, anna minun hoitaa tämä!". Se lipittely on vain kiusallista. Saisi nuolla jos meillä olisi yhteisymmärrys siitä että se on miestä, ei minua varten.

Vähän sama. Mies on itse sanonut että tykkää nuolemisesta joten annan välillä nuolla mutta saa kyllä ihan tosissaan pinnistää omassa päässään että se tuntuisi ihanalta. En osaa sanoa onko osasyynä miehen taidot, oma asenteeni on kuitenkin varmasti esteenä koska häpeän alapäätäni.

En tiedä miten selvillä mies on siitä mitä toimenpiteestä ajattelen, joskus olen harkitsemattomasti päätynyt feikkaamaan ettei miehestä tuntuisi että on tehnyt turhaa työtä... tiedän että se on typerää mutta siinä hetkessä on niin harmittanut hänen puolesta kun on niin paljon nähnyt vaivaa enkä ole halunnut hänen tuntevan itseään epäonnistuneeksi. Vaikka oikeasti hänen ilokseenhan sitä tehdään, ei minun.

Vierailija
29/43 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vain yksinkertaisesti tykkää. Ja kokemusta on todella monesta yrityksestä. Eihän se pahaltakaan tunnu, mutta on vaan jotenkin liian kevyttä. Häpeästä ei ole kyse, koska pystyn näyttelemään alapäätäni täydessä valaistuksessa samalla kun mies sormettaa.

Vierailija
30/43 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu lähinnä märältä. Tykkään siitä tunteesta kun minuun työnnetään jotain. Kieli ei tunnu siihen verrattuna oikein miltään. Parhaimmillaankin se tuottaa vain klitorisorgasmin, mikä ei ole mitään verrattuna koko vaginan orgasmiin. Kyllä minun puolestani mies voi sitä tehdä kun vaikuttaa tykkäävän, mutta itselleni se on kyllä luokkaa aivan sama. Sormetkin tuntuu paremmalta, itse asiassa paljonkin paremmalta. Vähän turhaa vaivaa siis.

Tämä. Ja ne kaikki sylkinesteet ja muut vaan valuu pyllyvakoon ja sängylle ja ties mihin ja se ei vaan ole oma juttu.

Vierailija
31/43 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua että mies nuolee, koska sen nuolemisen tarkoituksena on kuulemma tuottaa minulle nautintoa. Se ei tuota minulle nautintoa. Ensimmäisellä kerralla vähän neuvoin miestä ja reaktio neuvoon oli tyyliin "Joo joo, anna minun hoitaa tämä!". Se lipittely on vain kiusallista. Saisi nuolla jos meillä olisi yhteisymmärrys siitä että se on miestä, ei minua varten.

Miksi et sano suoraan joka kerta ettei tuo tunnu miltään. Voisi joskus tajuta opetella mistä tykkäät ja saisit parempaa seksiä.

Vierailija
32/43 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että suurinosa miehistä ei osaa nuolla ollenkaan. Se vain joko kutittaa, tai tuntuu muuten epämukavalta tai ei miltään. Itsellä kokemusta n. 30 eri miehestä ja näistä yksi tiesi mitä oikeasti tekee. Sekin kerta vaati hetken suostuttelua, koska en vain jaksanut uskoa, että se voisi tuntua yhtään miltään. Sitten yllätyksekseni tulin ensimmäistä kertaa jonkun muun kanssa ja tuntui että koko maailma räjähtää. Sen miehen otinkin sitten itselleni.

N40

Vierailija
33/43 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä nuoleminen ei aina riitä. Toiset naiset tykkäävät kun imen klitorista ja se imun voima pitää tunnustella ja hakea. Vastaan on tullut sellainenkin nainen joka kunnon lämmittelyn jälkeen räjähti kuin kranaatti kun raavin varovasti klittaa etuhampailla. Suloinen lady.

Okei, juoskaa ja lujaa

Vierailija
34/43 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu lähinnä märältä. Tykkään siitä tunteesta kun minuun työnnetään jotain. Kieli ei tunnu siihen verrattuna oikein miltään. Parhaimmillaankin se tuottaa vain klitorisorgasmin, mikä ei ole mitään verrattuna koko vaginan orgasmiin. Kyllä minun puolestani mies voi sitä tehdä kun vaikuttaa tykkäävän, mutta itselleni se on kyllä luokkaa aivan sama. Sormetkin tuntuu paremmalta, itse asiassa paljonkin paremmalta. Vähän turhaa vaivaa siis.

Tämä. Ja ne kaikki sylkinesteet ja muut vaan valuu pyllyvakoon ja sängylle ja ties mihin ja se ei vaan ole oma juttu.

Oujee. Aika mojova seisokki iski jo ajatuksesta.

Vierailija
35/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYI SSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATANA mikä oksettava ____ olet...

Hyi...

Vierailija
36/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää kaikesta. Itse tykkään kyllä, mutta anaalijutut (panot, haistelut jne.) ei kiinnosta pätkääkään, eriteleikeistä puhumattakaan.

Vierailija
37/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei osaa nuolla oikein, eikä osaa ottaa ohjeistusta vastaan. En antanut ex:n antaa suuseksiä, sillä se oli sellaista koiran lutkutusta. Ihan ällötti se tapa. Ei mua kiihota ollenkaan, jos häpyhuulia tai vaginan kohdalta nuollaan kuin koira. Pitää nuolla klitorista oikein, ja kevyesti imutella. Monta kertaa sanoin ex:lle, että älä nuole noin, en tykkää, mutta vastaus oli aina sama: kyllä mä tiedän mitä mä teen. Okei, eli teet mulle ärsyttävän ja kiusaantuneen olon. Nyt onkin ex. Onneksi nykyinen mies osasi ottaa ohjeita vastaan ja understood the assignment.

Vierailija
38/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sano suoraan joka kerta ettei tuo tunnu miltään. Voisi joskus tajuta opetella mistä tykkäät ja saisit parempaa seksiä.

Mikä "joka kerta"? Ei ole mitään kertoja kun en anna nuolla. Menikö ohi että mies ei ota mielellään neuvoja vastaan?

Vierailija
39/43 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä ette kerro miten ja kuinka se pitää tehdä! Kai nyt mieskin sanoo otteet joita haluaa, tai no, sehän vain panee ja määrittää itse miten tuntuu parhaalta. Epäreilua!

Vierailija
40/43 |
28.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vain tunnu kovin mahtavalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän