Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä hyväkroppasilla,nuorilla ja näteillä naisilla täydellinen elämä?

Vierailija
27.07.2013 |

palstan mukaanhan lihavilla ja vanhoilla ei voi hyvää elämää olla niin onko sit nuorilla,näteillä yms hyvä parisuhde,hyvä työ,hieno asuntoa yms?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä. Seksiä vastaan miehet ostavat heille kaiken mitä kehtaavat pyytää. Samoin koko yhteiskunta hyysää (no hyysää rumiakin naisia).

Vierailija
2/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin varmaan tuollainen n. 15 vuotta sitten, nuori kaunis erittäin hoikka äiti. Mutta taloudellainen tilanne oli heikompi kuin nyt, olin vasta nuori opiskelija, asuimme vuokralla ja penniä piti venyttää. Joten ei ollut elämä täydellistä, mutta ihanaa silti kun näin jälkikäteen muistelee. Nyt nelikymppisenäkin elämä on kivaa, varallisuutta on kertynyt niin voi toteuttaa sellaisia juttuja mitä silloin ei voinut. Tosin niitä kilojakin on kertynyt 10 kpl näiden vuosien aikana, äh :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole tosissasi, ainakaan ihan täysin? Mä sanoisin, että vaikka ulkoisesti kaikki olis "täydellistä" vaikka koko elämän, niin ihminen voi kokea tuskallista elämän tarkoituksettomuutta ja sisäistä tyhjyyttä. Eli vaikka seuraava ajatus ei ole uusi, niin se varmasti on edelleen totta: Sisin on tärkein. Se, mitä sisimmässäsi on - ja mikä voisi olla lopulta tärkein asia siellä itse kunkin sisimmässä? Ehkä juuri sellainen rakkaus, joka on laajempaa, kuin vain romanttista rakkautta: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
4/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella meinasin vastata, että joo. Mut ei mulla ole hienoa asuntoa. Pitää varmaan nyt ruveta murehtimaan sitä asiaa sitten. (Autokin on vanha, tulee mieleen tässä.)

Vierailija
5/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen elämääni ja onnellinen, mutta se johtuu enemmän omasta asennoitumisestani siihen. Rakastuin mieheen, joka ei ollenkaan vastannut aiempia ulkonäkövaateitani, eikä hän suuria summia tienaa tai minua elätä, sitä en tosin ikinä ole kaivannutkaan.

Eli toistaiseksi asustan täällä opiskelijavuokrayksiössäni, syön välillä nuudeleita nuukuuksissani, ja riidellään miehen kanssa siitä, kumpi hieroo toisen jalkoja. Ihan tavallista elämää, tätä haluankin. 

Valmistun arvostettuun ammattiin ja siellä elämäni intohimoni onkin; siinä vaiheessa kuin ulkokuori rapistuu, on elämässä paljon parempaakin sisältöä vielä jäljellä :)

Kiva kuulla kehuja omalta ukolta ja näyttää hänen silmissään hyvältä, mutta viime viikonloppunakin baarissa ne kuolaavat miehet on lähinnä vain rasitteita.

Ehkä elämä on joiltain osin helpompaa näin, mutta uskon kyllä täysin, että oma asennoituminen ratkaisee. Ihan samanlailla olen huolissani terveydestäni, elätän itseni, pohdin valintojani jne. kuin rumemmatkin.

Tunnen muutaman todella kauniin naisen, jotka ovat masentuneita, itsetuhoisiakin joskus olleet. Miehet vaihtuu kuin sukat, itketään aina vaihtojen välissä, ollaan kovin järkyttyneitä, kun kaksi kiloa tullut lisää. Niin köyhä elämänsisältö. Ei sellainen tieto siellä baarissa / kadulla tule vastaan, kun näet hehkeän, nuoren, kauniin naisen. 

Vierailija
6/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 16:40"]

On niillä. Seksiä vastaan miehet ostavat heille kaiken mitä kehtaavat pyytää. Samoin koko yhteiskunta hyysää (no hyysää rumiakin naisia).

[/quote]

Mutta ei miehiä? Oikeesti tee jotain tolle ongelmalles

Vierailija
7/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 16:40"]

[/quote]

Mutta ei miehiä? Oikeesti tee jotain tolle ongelmalles