Kannattaako nyt varata kirppispöytä vai meneeköhän kohta taas koko Suomi säppiin?
Kommentit (14)
Sanna on lomalla vielä tämän viikonlopun, palaa asiaan maanantaina.
En uskaltaisi varata syyskuulle ainakaan. Saattaa eskaloitua nopeasti tämä tilanne.
Muakin harmittaa, kun itse uskaltauduin käymään kirpparilla vasta noin kuukausi sitten, kun tartunnat vielä alhaisia. Ajattelin silloin samaa, että tulenpa itse myymään elokuussa.
No, enpä uskalla mennä kirpparille nyt edes myymään. Siellä kun kaikki koluaa ja lääppii vuorollaan kaikki pöytien tavarat.
Kummasti muutenkin tuntuu nyt olevan yskiviä ja niiskuttavia ihmisiä julkisissa tiloissa.
Mistäpä meistä kukaan voisi tietää, mitä tulevaisuudessa tapahtuu? Ei satu olemaan kristallipalloa. Jos olisi, katsoisin tulevat lottonumerot.
Vierailija kirjoitti:
Muakin harmittaa, kun itse uskaltauduin käymään kirpparilla vasta noin kuukausi sitten, kun tartunnat vielä alhaisia. Ajattelin silloin samaa, että tulenpa itse myymään elokuussa.
No, enpä uskalla mennä kirpparille nyt edes myymään. Siellä kun kaikki koluaa ja lääppii vuorollaan kaikki pöytien tavarat.
Kummasti muutenkin tuntuu nyt olevan yskiviä ja niiskuttavia ihmisiä julkisissa tiloissa.
Ei mitenkään kumma juttu. Sattuu olemaan pujon kukinta-aika ja pujo on yksi eniten allergisoivista kasveista. Lisäksi sinun kaltaisillasi koronahysteria saa kiinnittämään huomioita niiskutuksiin, joita ei muina aikoina edes huomaisi.
En usko että enää laitetaan koko suomea kiinni vaikka tartuntoja tulisikin.
Mutta käykö ihmiset kirpputoreilla? Kysyin erään kirpputorin pitäjältä kuukausi sitten ja sanoi että hiljaisempaa on kuin ennen koronaa. Itselläkin ois myytävää tavaraa vaikka kuinka mutta epäilyttää löytyykö ostajia. Olisko parempi yrittää myydä netissä, se vaan on paljon työläämpää.
En usko, että kannattaa. Se on täällä jo aika pahasti.
Voit kiittää matkailijoita.
Uskaltaa elokuulle. Sitä pidemmälle en vielä ottaisi. Kyllä mun mielestä kirppareilla käy edelleen hyvin porukkaa :)
Kun mulla oli korona, niin vein lähikirpparille kaikkea roinaa myytäväksi, koska en puolikuntoisena voinut mennä töihin.
En ole käynyt kirppareilla sitten maaliskuun.
Vierailija kirjoitti:
Mutta käykö ihmiset kirpputoreilla? Kysyin erään kirpputorin pitäjältä kuukausi sitten ja sanoi että hiljaisempaa on kuin ennen koronaa. Itselläkin ois myytävää tavaraa vaikka kuinka mutta epäilyttää löytyykö ostajia. Olisko parempi yrittää myydä netissä, se vaan on paljon työläämpää.
No täällä susirajalla kauppa käy kuumana kirppareilla. Pöytävarauksetkin menevät pitkälle syksyyn.
Ihan samaa tänään mietin, ja sitä, käykö ihmiset kirpparilla? Perinteisesti olen pitänyt pöytää keväällä ja syksyllä, kolmelta lapselta tulee ihan kiitettävästi vaatetta ym, nyt jäi kevätkin väliin.
Mietin itse ihan samaa, on kassikaupalla tavaraa josta haluaisin eroon. Kuntosalikorttikin oli määrä hankkia elokuussa, mutta vähän on epävarma olo, salithan ovat kaikista pahimpia bakteeripesiä.