Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka kerta kun tänään olen avannut radiosta Yle "Puheen", niin sieltä on tullut musiikkia

Vierailija
07.08.2020 |

Tuleeko sieltä enää puhetta ollenkaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Yle Puhe oli aikanaan hyvä radiokanava jossa oli lähes koko ajan mielenkiintoista ohjelmaa (tietty normi Yle-filtteri piti olla päällä). Sitten tuli ensimmäinen huononnus, osa ohjelmista korvattiin urheilu-ohjelmilla. Ei siksi, että urheiluohjelmissa olisi jotain vikaa, mutta niitä tulee muiltakin kanavilta ja näin asiaohjelmien määrää vähennettiin. Sitten tuli tämä musiikki, aiemmin mainostivat itse että vain puheohjelmia, no ei mainosteta enää... Ja musiikissakaan ei mitään vikaa, muuten mutta sitä tulee niin paljon kaikilta muista kanavilta että täältä olisi saanut jäädä lähettämättä. Puheohjelmien osuus on kovin pieni läpi radiokanavien.

Vierailija
2/5 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontajaparin kailotus Puheen Aamussa on kuin jostain Radio Novasta.

Olen siirtynyt kuuntelemaan paljolti Ylen Ykköstä.

Uskonnolliset ojhjelmat ja moderni konserttimusiikki ei nappaa, joten joskus joudin kääntämään koko toosan kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mummo sanoi aina, että radio-ohjelmat menivät pieleen silloin, kun puhe- ja musiikkiohjelmat yhdistettiin.

Vierailija
4/5 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei juontajienkaan taso mikään hyvä ole. On ollut jännä huomata, miten aamuohjelman taso on tasaisesti laskenut juontajavaihdoksilla. Nyt siellä lähinnä hekotellaan, kikatellaan ja kertoillaan lapsellisia anekdootteja. Sitä seuraavassa Aktissa taas joku Laajasalon opiston käynyt "toimittaja" on kärkäs joka alojen asiantuntija.. Kesällä mielenkiintoista antia oli vaikkapa Liimatan Suuri Serkkuteoria. Miki Liukkosen paluu on myös mielenkiintoinen.

Kokonaisuutena kanavan taso on kuitenkin heikko. Ohjelmapäällikkö O. Junes ei ole ainakaan kuulijoiden toiveita kuunnellut, lähinnä omia visioitaan toteuttanut.

Vierailija
5/5 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tapana kuunnella Yle puhetta öisin jos en saanut unta. Puhe rauhoitti ja auttoi nukahtamaan. Jotkut ohjelmat oli tylsiä ja jotkut mielenkiintoisia esim. yhtenä yönä tuli Kylli-tädin haastattelu. Sitten lopetin koko kanavan kuuntelun kun aloin heräillä öisin musiikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä