Olin unohtanut miten perseestä tämä raskaana oleminen on.
Joo anteeksi jo nyt jos joku tästä loukkaantuu. Tää nyt ei vaan ole mun juttu. En tajua miten jotkut hehkuttaa raskaana olemista jotenkin IHANANA ja voisi olla KOKO AJAN PAKSUNA, mun mielestä tää on ihan berberistä kun ei voi tehdä mitään. Enkä tarkota mitään kännäämistä kuten varmaan melkein kaikki heti ajattelee vaan ihan jotain normijuttuja, tänäänkin olisin ollu osallistumassa puolmaratoniin jota varten harjottelin pitkään. Ja joojoo pääsee sitä myöhemminkin ymmärrän kyllä kuhan nyt halusin valittaa johonkin.
Kommentit (16)
Mulla rv 34 ja voisin edelleen osallistua puolimaratooniin : ) Maha on todella pieni, vaikka kaveri siellä onkin "normaalikokoinen". Ei ole kipuja eikä mitään siihen viittaavaa, että olisi riski ennenaikaisuuteen ja käyn päivittäin juoksemassa. Ja hyvin pyyhkii, eikä tunnu missään : ) Näinkin voi siis olla, mutta on tässä huonotkin puolessa. Itseäni inhottaa ruuansulatusvaivat...
Niin siis unohdin sanoa että olo on ollut ihan paska alusta asti, kaikki mahdolliset ja mahdottomat raskausvaivat on nyt pamahtaneet päälle tämän kanssa. Ekan kanssa ei ollut MITÄÄN VAIVOJA. Perskula.
ap
Hear you... Terv. rv 31&spontaanit närästyspurjot
Sama täällä. Ensimmäisessä raskaudessa ei ollut mitään vaivaa. Ainoat raskausoireet olivat mahan kasvu ja puuttuvat kuukautiset. Nyt on alusta lähtien ollut paha olo, närästäynt väsyttänyt ja koskenut milloin mihinkin. En todellakaan pysty elämään normaalia elämään. Esikoista odottaessa ajattelin ettei raskaus ole sairaus, mutta enää en ole niin varma. Onneksi ei tarvitse enää koskaan ruveta tähän!
- Kiitos
Mulla rv. 24 menossa ja olen levossa viikolta 13. Tukilanka laitettiin rv. 19, kun kohdun kaula lyheni todella lyhkäiseksi. Sitä ennen hoidettiin bakteeritulehdukset pois. Ja pikkuhiljaa alkaa ihan oikeasti v*tuttamaan tämä makaaminen, kun ei saa mitään tehdä.
Mä voisin yrjötä vaikka kellon ympäri, jos vaan tulisin raskaaksi Ja se vielä menisi hyvin. Mutta ei, en tule. Tai jos tulen, menee kesken vaan. Mut joo, kivat teille.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 11:02"]
Mulla rv. 24 menossa ja olen levossa viikolta 13. Tukilanka laitettiin rv. 19, kun kohdun kaula lyheni todella lyhkäiseksi. Sitä ennen hoidettiin bakteeritulehdukset pois. Ja pikkuhiljaa alkaa ihan oikeasti v*tuttamaan tämä makaaminen, kun ei saa mitään tehdä.
[/quote]
Huh, voimia sulle! Kuulostaa rankalta.
Musta tää on niin kauheeta, etten tiedä pystynkö olemaan raskaana niin montaa kertaa kuin me aluksi ajateltiin hankkia lapsia :( Odotan siis esikoista. Onneksi nyt jo 35+2, loppu häämöttää luojan kiitos. Tsempit ap:lle ja muille!
Mullakin on ollut kummassakin raskaudessa aivan järkky paha olo, että sitä on ennemmin hautautunut ämpärin viereen hyvän kirjan kanssa, kun mennyt ihmisten ilmoille.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 11:04"]
Mä voisin yrjötä vaikka kellon ympäri, jos vaan tulisin raskaaksi Ja se vielä menisi hyvin. Mutta ei, en tule. Tai jos tulen, menee kesken vaan. Mut joo, kivat teille.
[/quote]
Tätä mä tarkotin kun pyysin anteeksi jo viestini alussa.
Ja sulle vuodelevossa oleva, huhhuh. Taidankin olla ihan hiljaa tästä lähtien. Jaksamista sinne.
ap
[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 11:04"]
[/quote]
Eikä entiset lapsettomat valita synnytyksestä tulleista vaivoista, yöherätyksistä, lapsen sairasteluista yms... Aika tekopyhä kommentti.
6, jolla myös lukuisia keskenmenoja
Kyllä minua ainakin kyrsii koko raskaan olo, vaikkei isompia vaivoja olekaan. Mielialanmuutokset ovat jotain ihan kamalia välillä. Ja vitutus siitä, ettei saa tehdä sitä ja tätä ja tuota tai syödä sitä ja tätä ja tuota. Pitää kyllä harkita tarkkaan, haluanko enää toista lasta. Ja olen sentään fyysisesti päässyt helpolla. Mitä se vitutus sitten olisi, jos olisin koko ajan pää pöntössä tai joutuisin vuodelepoon? Kaikki sympatia heille, jotka ovat jommankumman/molemmat kokeneet.
Mulla tämä toinen raskaus on jotain ihan hirveetä. Oksettaa ja väsyttää ihan koko ajan. :/
Minäkin haluaisin vielä vauvan, mutta mun ensimäinen ja tähän mennessä ainoa raskaus oli karmea. Ja synnytys oli vieläkin karmeampi, kun henkilökunnalla oli niin kiire, ettei kivunlievitystäkään keretty antamaan :/
Ehkä vielä joskus kuitenkin! Tällä hetkellä yksikin lapsi riittää. Ei ole vielä niin kovaa vauvakuumetta, että haluaisin kokea kaiken uudelleen.
Joo. Ei nyt ihan jaksais tätä hellettäkään tän olon lisäksi.
Jotkut hehkuttaa raskautta varmaankin siksi, että heillä ei ole paha olo tai kipuja.