Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset tuijottavat?

Vierailija
27.07.2013 |

Olen pistänyt merkille, että alle kolmekymppiset, nätit naiset tuijottavat mua tosi paljon. Välillä kääntyvät ihan katsomaan perään. Oon 25-vuotias, hoikka vaalea nainen, en todellakaan mikään kaunotar, mutten suohirviökään. En kaipaa huomiota, joten pukeudun, meikkaan ja käyttäydyn neutraalisti, eivätkä esim. miehet mua erityisemmin kattelekaan. Nää tuijottelijat on aina mua kauniimpia tyttöjä, joten en usko että kateudesta on kyse, vaikka ilme heillä on usein tuima. Oon miettiny, mitäköhän mielenkiintoista mussa on kun jatkuvasti tapittavat. Haluisinkin täällä ihan mielenkiinnosta kysyä kauniilta nuorilta naisilta, että mistä syystä tuijotat toisia nuoria naisia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuijottaa siksi, koska olet hoikka. Nykyisin nuoret tuppaa olemaan vähän.. Noh, läskejä. Reidet on monella paksut kuin puhelinpylväät, perse leveä kuin seitsemän leivän uuni... Surullista, mutta totta =/ Ne on siis kateellisia, kun olet hoikka.

Vierailija
2/6 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon aina kauniita tyttöjä, en voi sille mitään! Olin just yhden ystäväni juhlissa, jossa kyyläsin (niin että itekin huomasin, en voinut tälle vaan mitään!) yhtä tosi kaunista tyttöä niin paljon, että jossain vaiheessa se kysy multa, että haluaisitko jämät tästä tupakasta jota poltan :D Ja olen siis täysin hetero ja parisuhteessa, miehiä en oikein edes siis katsele! Sussa on joku juttu mikä puree!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jään tuijottamaan ihmisiä, vaikka en edes oikeasti niitä tuijota :D Jään omiin mietteisiin, joten ei ne välttämättä suo tuijota, vaan ajattelee jotain muuta.

Vierailija
4/6 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ollu reissaamassa Intiassa, ainakin yksi tuttu sanoi että hänelle jäi intialaisten tapa tuijottaa päälle. Osta junalippua ja vieressä tuijottaa 50 kiinnostunutta intialaista niin eiköhän sitä vuodessa ala itsekin tuijottaa.

Vierailija
5/6 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hieno malli ja väri hiuksissasi? Meikkisi on taidokkaasti tehty? Vaatteet ovat muodikkaat? Sinulla on erityisen hyvä vartalo?

Vierailija
6/6 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin tuijotetaan ja se on välillä tosi ahdistavaa. Eikö nykyään enää opeteta lapsille, että tuijottaminen on rumaa?