Patti alapäässä
Huomasin äsken, että mulla on hävyn ja reiden välissä herneen kokoinen patti. Puristin pattia ja sieltä tuli vaaleanpunaista, veristä nestettä. Mulla on rintasyöpähoidot (sytot) meneillään ja nyt tietty huolestunut, että on levinnyt syöpä. Paskat sentään...
Kommentit (7)
Imusolmukkeet ei ole noin pinnassa, joten tuskin on siitä kyse. Mutta juttele nyt lääkärin kanssa ensi tilassa kuitenkin. Koska sulla on seuraava vo? Voimia!
Kiitos, voimia tässä tarvitaan. Seuraava hoito on maanantaina. Samalla käynnillä tapaan syöpälääkärin ja voin kysäistä patista. Mietin sitä pattia koko ajan, että jos on levinnyt syöpä...
Mullakin oli patti alapäässä, jossain välilihan kohdalla, vasemmalla puolella. Kuitenkin se alkoi pienenemään pikkuhiljaa, lähti pois kolmessa viikossa. Tai saattaa jotain pientä tuntea jos kunnolla koplaa. Mutta nyt en ole siis kokeillut muutamaan päivään, saattaa olla hävinnyt kokonaan.
Kyllä mä luulen, että se on finni/pieni paise joka tyhjeni ainakin osittain kun puristit sitä. Ne hoidot saattaa altistaa kaikennäköisille tuommoisille pikku tulehduksille.
Keskustelet tottakai lääkärisi kanssa tuosta asiasta, mutta neuvoisin sinua silti ottamaan rauhallisesti tuon asian suhteen. Minulla on tuollaisia patteja silloin tällöin.
Kiitos 7. Se patti kyllä on pienentynyt vähän, ehkä siksi kun sieltä tuli sitä nestettä.
Nyt se on jotenkin aika syvällä ihon alla, kova eikä kipeä.
vastaavia patteja löytää aika moni alapäästään, olen täälläkin nähnyt useamman huolestuneen avauksen aiheesta. itselläkin joskus ollut mokoma. tuskin koskaan siinä mitään kummempaa on, tulehtunut ihohuokonen, finni, rauhanen tms. menee ohi itsestään. älä puristele sitä, siitä se vain suuttuu.