Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko tällainen vaatevarasto oikeasti?

Vierailija
26.07.2013 |

Jos hankkii 7 vaatekertaa ja järjestää ne sitten 7 henkariin, jokaiselle viikonpäivälle oma vaatekertansa. Pyykkäyspäivän jälkeen aina seitsemään henkariin vaatteet roikkumaan valmiiksi.

Vaatekertojahan pitäisi olla sitten erikseen kesäksi ja talveksi ja lisäksi pitää olla juhla- ja liikuntavaatteet, ja itselläni myös työvaatteet.

Periaatteessa luulisi toimivan ja olevan sitten kätevä tapa pitää vaatekaappi järjestyksessä ja vaatteet tasaisessa käytössä. Mutta entä oikeasti: jos tänään ei haluakaan laittaa tätä paitaa ja noita housuja, tai jos haluaa laittaa ne samat vaatteet vaan aina vaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä voisi henkareiden kesken vaihdella? Ja voihan ostaa samaa vaatetta useamman kappaleen jos löytää hyvän?

Vierailija
2/4 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun sään mukaan, joten tuo ei toimisi, mutta ehkä sinä onnistut. Ihan kiva, elämää (toivottavasti) helpottava idea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko yleensä fiilispukeutuja? siitähän tässä on pohjimmillaan kysymys. minulla toimisi varmasti hyvin, sillä koen muutenkin parhaaksi pitaa pienta, laadukasta vaatekaappia eika tyylini vaihtele mitenkaan draamaattisesti paivan mukaan.

Vierailija
4/4 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työvaatteina kahdet housut ja kaksi hametta sekä muutamia puseroita ja pari jakkua. Niillä pärjää varsin hyvin, kun kaikki sopivat yhteen. Vapaa-aikana vastaavat, mutta rennompia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi