Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienasin trokaamalla 349e!!

Vierailija
26.07.2013 |

Tässä muutamia osto ja myynti hintoja.

Ticket to heaven toppahaalari 15e - 70e

Ticket to heaven toppahaalari 7e - 65e

Reimatec toppakintaat 1e - 15e

Reimatec vauva toppakintaat 1e- 9e

Toiset samanlaiset 1e -9e

Bamse tunika 0.5e - 14e

Bamse pitkähihainen tunika 1.5e - 15e

Bamse paita 1e - 8e

Bamse legarit 0.5e - 6e

Muumi tunika 1e - 9e

Muumi rakkaus tunika 1e - 13e

Haisuli paita 0.5e - 10e

Muumi jumpsuit 3e - 25e

Lindex uusretro tunika 0.5 - 8e

Lindex uusretro body 0.1e - 4.5e

Myynti hintojen päälle tuli postikulut :)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko verosi?

Vierailija
2/43 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 22:59"]

Miksi et mene töihin tai opiskele johonkin hyväpalkkaiseen ammattiin? Enpä jaksaisi tuollaista nappikauppaa..

[/quote]

Mä aikoinaan opiskelin hyväpalkkaisen ammatin ja sittemmin menin töihin, mutta rahoitin opiskeluaikana perheen ruuat sillä, että ostin kirppareilta merkkivaatteet ja myin huutonetissä kalliilla. Siihen aikaan ei vielä ollut huutolassa myyjiä juurikaan, ja merkkivaatteet alkoi olla kuumaa kamaa. Kaupaksi meni yli 95% ostoksistani, ja lähes poikkeuksetta sain ainakin kolme kertaa enemmän rahaa, kuin mitä sijoitin. Mutta älkää huoliko, ei ne niin suuria summia kuitenkaan ollut, että verottaja olisi kiinnostunut, mutta olihan se melkoinen lisä opintotukeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä hirvityksiä! Kaltaisesi pilaa kirpputori idean!!!!

Vierailija
4/43 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hankit tuotteesi? Itsekin mietin samaa, kun vielä on omassa kirppiskojussa olla omia vanhoja tavaroita, mutta kohta olen myynyt jo kaiken :)

Vierailija
5/43 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä ja myyn huudossa tai fb kirppiksillä (mm. sydänpyllyt, muumikirppis yms.)

Kaikki tuohon summaan lasketut on löytynyt yhdeltä kirppis kierrokselta. Aina ei kyllä yhtä hyvin ole tarjolla :/

Vierailija
6/43 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just!

Vierailija
7/43 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin, että pitäiskö alkaa myymään pimeitä pulloja viinaa... Josko sais sen verran rahaa, että pystyis elämäänkin joskus:

Vierailija
8/43 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan alkaa harrastamaan samaa

Vierailija
9/43 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tehnyt samaa 7 vuotta. n.5v sitten meno oli ihan hullua..suomessa oli niin vähän näitä nykyään yleisiä merkkejä, että siinä teki jo kunnon tiliä kun tilasi ulkomailta ja myi huutiksessa.

Vierailija
10/43 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että AP puhui alkoholista.

Vierailija
11/43 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 20:58"]

mä olen tehnyt samaa 7 vuotta. n.5v sitten meno oli ihan hullua..suomessa oli niin vähän näitä nykyään yleisiä merkkejä, että siinä teki jo kunnon tiliä kun tilasi ulkomailta ja myi huutiksessa.

[/quote]

Sama juttu :)

Vierailija
12/43 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin teen tota välillä, nolottaa myöntää. Paljon kun on huutista selannut ja siellä toiminut, niin tietää merkit, joiden ympärillä meno käy ihan villinä. Kerran myin po.p:in trikoisen tunikan 58eurolla (olin ostanut uutena alesta kympillä). Joskus ostan kirppiksiltä just ticketiä, moloa, po.pia tms. merkkiä ja myyn miltei kymmenkertaisella hinnalla huutiksessa. Se on kyllä hurjaa. Kerran ostin Manducan 20eurolla kirppikseltä (uudenveroisessa kunnossa) ja myin viikon sisään huutiksessa 80e:lla. Hyvä tuotto, täytyy sanoa. :)

Vierailija
13/43 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 20:58"]

Sinut taidan tietääkin. Missä säilytät varastoasi? Olen miettinyt, että iso tila sille tarvitaan.

[/quote]

Vierailija
14/43 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sun kannalta. Mä olen kanssa miettinyt, että voisi tehdä samaa ja ihan pienimuotoisesti olen tehnytkin. Vähän hassulta kyllä tuntuu kun yleensä olen ollut pikemminkin sellainen, että olen ostellut esim. huutiksesta vaatepaketteja, joiden merkkivaatteita olen sitten vain annellut kaveriperheille ilman, että niitä on välttämättä meilläon koskaan käytetty. 

Olisi kuitenkin kiva saada pieniä lisätuloja hoitovapaalla ja kun kirppareilla tulee käytyä niin ehkä itsekin teen tuota. Mulla on ehkä kuitenkin ongelmana se, etten jaksa oikein seurata tuota lastenvaatemuotia. Tiedän toki joitain merkkejä, joista ihmiset intoilee mutta esim. toppavaatepuolesta en tiedä mitään eikä kiinnosta edes perehtyä.

Vierailija
15/43 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viela alaikäinen kun olin niin serkku toi virosta isot lastit alkoholia ja myi mulle alkon hintaan, minä eteenpäin alaikäisille omaan hintaani kun eivät muualtakaan saaneet.

Uskokaa tai älkää, mutta tienasin pelkästään koulujen viimeisellä viikolla ennen päättäreitä 200euroa (siis viikossa käteen!) kun pistin lastin jakoon kesän alkua varten, oli myös tupakkaa mukana trokauksessa.

että jos noinkin helpolla työllä melkeen tonnin saa kuussa kyhättyä käteen pimeesti, niin ei muutakun työttömäksi ja vuokratukea hakemaan sossulta!

Vierailija
16/43 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene töihin tai opiskele johonkin hyväpalkkaiseen ammattiin? Enpä jaksaisi tuollaista nappikauppaa..

Vierailija
17/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä käytetystä tunikasta saa 15 egee?

Vierailija
18/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 22:59"]

[/quote]

olen töissä ja hyvä palkkaisessakin vielä. Työn antajani ei kuitenkaan ihan samaa  maksa kun trokaamisella saa.... aikaa kirppikseltä meni n.1h kotona kuvaamiseen, palkkaamiseen yms n.2h

kerrotko niillä alalla tienasin käteen 120e tunnissa?

Vierailija
19/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bamsesta ja muumeista saa ;) bamse kirppis ja muumikirppis voisi olla oivia myynti paikkoja.

Vierailija
20/43 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset ovat hulluja, ei voi muuta sanoa. Siis varsinkin nämä, jotka maksavat lasten rievuista älyttömiä hintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi