Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aitoja vai kopioita?

Vierailija
26.07.2013 |

http://www.toplouisvuittoncity.com

Eli siinä se kysymys tuli, aitoja vai kopioita? itse olen kopion kannalla mutta hyvin tehdyt sivut. Nopeasti katsottuna menee kyllä hämyyn, että olisi oikeilla LV:n nettisivuilla. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes linkkiä aukaista todetakseen, että kopiosivustostahan tuossa on kysymys. LV ei ikinä valitsisi tuon nimistä domainia.

Vierailija
2/8 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioita. Näkyy selkeästi. Ei täytä aidon kriteereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain mielenkiinnosta: ovatko nuo laukut jonkun mielestä oikeasti hienoja? Minusta nämä jauhosäkinkokoiset laukut ovat lähinnä kamalia, luki niissä sitten Vuitton, Mulberry, Birkin tai jotakin ihan muuta.

Vierailija
4/8 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain mielenkiinnosta: selittäisikö joku minulle, miten kopioita voidaan myydä noin? Eli alkuperäisellä nimellä ja esittäen aitoja. Mistä tietää ettei ne ole aitoja? Näen kyllä hinnan ja sivujen amatöörimäisyyden, mutta muuten en varmaan tajuaisi. Tuleeko noita sivuja aina ja sit ne häviää, vai nostetaanko niitä vastaan aina syyte? Vai onko ne ihan laillisia? Eli miten netistä ostetaan tavaraa? Vai ostetaanko?

Vierailija
5/8 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään aidolla merkillä ei ole verkkokauppaa. Aidot tavarat saa vain hakemalla kaupasta.

Vierailija
6/8 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 17:03"]

Ihan vain mielenkiinnosta: selittäisikö joku minulle, miten kopioita voidaan myydä noin? Eli alkuperäisellä nimellä ja esittäen aitoja. Mistä tietää ettei ne ole aitoja? Näen kyllä hinnan ja sivujen amatöörimäisyyden, mutta muuten en varmaan tajuaisi. Tuleeko noita sivuja aina ja sit ne häviää, vai nostetaanko niitä vastaan aina syyte? Vai onko ne ihan laillisia? Eli miten netistä ostetaan tavaraa? Vai ostetaanko?

[/quote]

Siten voidaan, että mikään muotitalo ei pysty valvomaan koko maailman kaikkien yritysten toimintaa jatkuvasti. Varmaan he tuonkin sivuston huomaavat jossain vaiheessa ja aloittavat oikeustoimet sen sulkemiseksi, ja samaan aikaan toisaalla avautuu kymmenen muuta. Mahdollisesti saman feikkivalmistajan avaamia.

Sitä valmistajaa voi olla vaikeampaa saada lopettamaan toimintaansa, koska kyse on kansainvälisistä oikeuskysymyksistä. Valmistajan oman maan viranomaisia ei välttämättä loputtomasti kiinnosta kopiotuotteiden valmistajien jahtaaminen, jos niiden toiminta kuitenkin kartuttaa ko. maan kansantaloutta edes jotenkin merkittävässä määrin.

Pahimmassa tapauksessa feikkituotteet tekee vieläpä sama tehdas kuin aidotkin. Vaihtavat vain materiaaleja halvemmiksi tmv. Merkin on pidettävä hyvät välit tehtaaseensa, joten saattavat katsella sormien läpikin tuota kopiointia. Aitojen tuotteiden ostajat ovat kuitenkin sellainen kuluttajaryhmä, jotka erottavat aidon feikistä eivätkä missään tapauksessa ostaisi muuta kuin aitoa. Feikkien myynti ei siis ole mitenkään yksiselitteisesti pois aitojen tuotteiden myynnistä.

Vierailija
7/8 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 16:47"]

Ihan vain mielenkiinnosta: ovatko nuo laukut jonkun mielestä oikeasti hienoja? Minusta nämä jauhosäkinkokoiset laukut ovat lähinnä kamalia, luki niissä sitten Vuitton, Mulberry, Birkin tai jotakin ihan muuta.

[/quote]

Olen ihmetellyt tätä samaa yli kaksikymmentävuotta, olen ihan samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
8/8 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset