Olen raskaana naimisissa olevalle miehelle
Mies on koko ajan luvannut kertoa vaimolleen ja erota, mutta mitään ei tapahdu. Pitäisikö minun soittaa vaimolle ja kertoa asia miehen puolesta.
Olen kohta synyttämässä ja haluan että mies on minun kanssa sen jälkeen.
Kommentit (23)
Kannattiko porvoolaisen sekaantua varattuun?
Kannatan kaksinnaimista. Muuttakaa samaa asuntoon koko jengi. Estääkö harras uskonnollisuutesi tämän?
Kyllähän se mies olisi jo kertonut, jos niin olisi halunnut. Taidat jäädä kuin nalli kalliolle vauvasi kanssa. :D
Ei taida mies muuttaa sinun luokseni synnytyksen jälkeenkään. Voithan soittaa sille vaimoille, mutta voi olla että saa vaan miehen vihat itseesi sen jälkeen.
Onko miehellä lapsia vaimonsa kanssa?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 09:41"]
[/quote]
Mies ei taida haluta samaa...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 09:42"]
Kannatan kaksinnaimista. Muuttakaa samaa asuntoon koko jengi. Estääkö harras uskonnollisuutesi tämän?
[/quote]
Ei estä kun olemme muslimeja, suorastaan kehoittaa siihen.
Miksi ihmeessä tekaista lapsi vartulle miehelle?
Voithan sinä haluta vaikka mitä, mutta mies ei ole kovinkaan innoissaan pikkuvauvoista. Tuskin asutte yhdessä.
Minäkin olen raskaana naimisissa olevalle miehelle. Onneksi hänellä ei ole aikomustakaan erota vaimostaan, en tiedä kuinka pärjäisin ilman häntä.
Vaikka soittaisit vaimolle tuskin siinä voittaisit mitään muuta kuin miehen vihat niskoillesi. olisi kannattanut miettiä asioita aikanaan. entä jos mies eroaa vaimostaan ja jättää myös sinut ja lähtee etsimään uutta ihastusta. tai mistä tiedät montako hänellä sinun lisäksesi muita on. jos on yksi, on pienempi kynnys useampaan pettäjä suhteeseen.
Itse erehdyin 10 vuotta sitten naimisissa olevaan mieheen, joka surkutteli mm. tavalliset stoorit. Eli surkeaa kotona, vaimo hakkuu ja on täysin kylmä, seksiä ei ole jne. Tyhmyyksissäni olin silloin niin naivi ja uskoin/halusin uskoa miestä 3 kk. Sitten hän yhtäkkiää ehdotti, että voisin hankkia hänen kanssaan lapsia, mutta hän ei voisi juurikaan kuulua heidän elämään. Mitä luulette, että hankinko, ja jäikö mies siltä istumalta???
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 11:06"]
Minäkin olen raskaana naimisissa olevalle miehelle. Onneksi hänellä ei ole aikomustakaan erota vaimostaan, en tiedä kuinka pärjäisin ilman häntä.
[/quote]
Minäkin olen ollut raskaana naimisissa olevalle miehelle. Hän ihan itse halusi mennä naimisiin kanssani, kun kerroin olevani raskaana. Ja joo, ei ollut meilläkään muita suhteita mukana, vain me kaksi ja meidän lapsemme. Yhdessä asuimme ja kun lapsi ilmoitti tulostaan, menimme naimisiin. Saimme sittemmin toisenkin yhteisen lapsen. :D
Mies on koko ajan luvannut kertoa vaimolleen ja erota, mutta mitään ei tapahdu. Pitäisikö minun soittaa vaimolle ja kertoa asia miehen puolesta.
[/quote]
Haluta voi kaikenlaista:) Olet idiootti. Sua on kusetettu. Kehtaat vielä kertoa että kyse on pidemmästä panosuhteesta:)
[/quote]
Minä olen juuri tuollaisesta asetelmasta syntynyt "toisen naisen" lapsi. Ei käy kateeksi, mutta mahdollisuudet kasvaa ihan hyväksi kansalaiseksi ovat olemassa. Toivotan onnellisia vuosia yh-äitinä.
Asetelma ei ole reilu sille syntyvälle lapselle... Joko isää ei ole ja joudut myöhemmin vastaamaan kysymyksiin hänestä. Tai sitten isä on vähän ja salatusti, ja joudut myös myöhemmin vastailemaan kaikenlaisiin kysymyksiin mitä lapsi esittää. Ja lapsi joutuu myös vastaamaan omasta puolestaan kavereille ym uteliaille. Toivottavasti että asu kaikki samalla paikkakunnalla...
Vihaan kaltaisiasi idiootteja. Huolehdi vaan yksin äpärästäsi! Ja jos joku nyt luulee, että olen katkeroitunut, samaan tyyliin kusetettu vaimo, niin EN ole! Tuollainen toiminta on vain muuten mielestäni typerää. Jos ei onnistu etsimään lapselleen siittäjäksi miestä vapailta markkinoilta, on kyllä täysi luuseri! Sotket tekemisilläsi monen ihmisen elämän, todella säälittävää toimintaa.
Aijai, onko miehellä vaimonsa kanssa lapsia? Tuskin meinaa perhettään jättää jos ei vieläkään ole jättänyt. Varaudu siihen, että sinusta tulee yh. Näin ainakin minun järkeni sanoo tilanteestasi..
siis olemme tapailleet usean vuoden ajan...kyseessä ei ole mikään pikaihastus.