Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadonnut: Vain suomalainen kysyy kuka maksaa mun maskit

Vierailija
06.08.2020 |

Miksiköhän poistettiin? Miksi ei saa keskustella aiheesta?

Mielestäni Kaikki maksavat maskinsa itse.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hölmö kyseenalaistamatta maksaa 60e pienestä paketista paperia.

Joku kyllä tekee tiliä.

Oikeasti yksi maski maksaa muutamia centtejä. Eikä isompikaan laatikko mitään maksanut (muutaman euron) silloin kun niille ei ollut kunnon kysyntää.

Vierailija
22/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on päässyt valitettavan yleiseksi mentaliteetti, ettei mitään kuulu maksaa itse vaan ”valtio” eli ne harvat nettoveronmaksajat kuittaavat aina laskun. Ei sinänsä ihme, sillä monet eivät todellakaan maksa koko elämänsä aikana yhtään mitään itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa kun en osta yhtäkään maskia. Yksinkertaista.

Vierailija
24/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vain äärimmäisen vasemmistolainen suomalainen voi todeta että ongelma ratkeaa sillä että valtio maksaa maskit. Kuten martin schein tuossa taannoin ratkaisi tämän ongelman. Sitä ei kyllä kerrottu mitä se valtiolle (lue: työtätekeville veronmaksajille ja yrityksille) maksaisi saati sitten selvitetty käytännön ongelmia mm. saatavuuden kanssa.

Vierailija
25/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa euroopanmaissa käytetään EU:lta saatuja tukia kasvomaskien jakeluun ilmaiseksi kansalaisilleen. Suomikin osallistuu tähän tukemiseen, mutta oman maan kansalaisilta veloitetaan näistä täysihinta.

Monissa Euroopan maissa maksetaan Suomea pienempiä veroja, niitäkin kiertäen ja suunnittelevat verojensa alentamista entisestään. Suomi taas korottaa maailmanennätysluokan tuloverojaan jotta voi lahjoittaa miljardeittain rahaa aiemmin mainituille valtioille. Ollaan me sitten pölvästiä kansaa.

Vierailija
26/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkareille maksetaan ilmaiset neulat ja tietysti täysihoito lisäksi. Ilman vastiketta.

Ainakin veronmaksajille pitää kustantaa maskit, hehän ne maksavat joka tapauksessa.

Vierailija
27/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on Euroopan rikkain valtio mutta ei pysty tarjoamaan kansalaisilleen maskeja?

Eikö sosialismi tarkoitakaan että kaikista huolehditaan? Missä bussi?

Vierailija
28/28 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hölmö kyseenalaistamatta maksaa 60e pienestä paketista paperia.

Jeps. Sama juttu kortsujen kanssa. Nehän on vaan pieniä kumipusseja. Hölmöä maksaa...