Opetelkaa hyvät ihmiset juomaan vettä!
Olen kuullut monesti että ”vesi on pahaa, juon makuvishyjä” tai ”en ole juonut vettä vuosiin, koska en tykkää sen mausta”
Siis kuka ei pidä vedestä? Eihän sitä ole pakko juoda lämpöisenä hanasta, vaan sen voi laittaa karahviin ja jääkaappiin esimerkiksi sitruunaviipaleen tai mintunlehtien kanssa.
Kommentit (9)
Äitini väittää minun oppineen tuon taidon jo ihan vauvana. Ihan tosissaanko olet sitä mieltä että joku joutuu sen vielä aikuisena opettelemaan?
Joo, outoa jos ei ilmaista vettä voi juoda kraanasta ja mielummin tuhlataan rahaa kivennäisvesiin yms...
Meillä teini juo vaan vettä. Ei mehuja, limuja, kahvia, teetä, kaakaota, vain vettä. On 19v.
Minulle vesi on yksi ravinnon lähde ollut läpi köyhäni elämäni. Vesi on ravitsevaa ja hyvää. Join tänään 4litraa vettä.
Vesi on pahaa. Juon mielummin maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Äitini väittää minun oppineen tuon taidon jo ihan vauvana. Ihan tosissaanko olet sitä mieltä että joku joutuu sen vielä aikuisena opettelemaan?
Ihan tosissani.
Ainakin Kotkassa on osalla n. Nelikymppisistä vieläkin traumat ajalta, kun kunnan vesijohtovesi otettiin Kymijoen pinnalta.
Juon ennemmin kaljaa.