Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opetelkaa hyvät ihmiset juomaan vettä!

Vierailija
06.08.2020 |

Olen kuullut monesti että ”vesi on pahaa, juon makuvishyjä” tai ”en ole juonut vettä vuosiin, koska en tykkää sen mausta”
Siis kuka ei pidä vedestä? Eihän sitä ole pakko juoda lämpöisenä hanasta, vaan sen voi laittaa karahviin ja jääkaappiin esimerkiksi sitruunaviipaleen tai mintunlehtien kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon ennemmin kaljaa.

Vierailija
2/9 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini väittää minun oppineen tuon taidon jo ihan vauvana. Ihan tosissaanko olet sitä mieltä että joku joutuu sen vielä aikuisena opettelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vishyyyyyy, visiiii...

Vierailija
4/9 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, outoa jos ei ilmaista vettä voi juoda kraanasta ja mielummin tuhlataan rahaa kivennäisvesiin yms...

Vierailija
5/9 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teini juo vaan vettä. Ei mehuja, limuja, kahvia, teetä, kaakaota, vain vettä. On 19v.

Vierailija
6/9 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vesi on yksi ravinnon lähde ollut läpi köyhäni elämäni. Vesi on ravitsevaa ja hyvää. Join tänään 4litraa vettä.

Vierailija
7/9 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi on pahaa. Juon mielummin maitoa.

Vierailija
8/9 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini väittää minun oppineen tuon taidon jo ihan vauvana. Ihan tosissaanko olet sitä mieltä että joku joutuu sen vielä aikuisena opettelemaan?

Ihan tosissani.

Vierailija
9/9 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Kotkassa on osalla n. Nelikymppisistä vieläkin traumat ajalta, kun kunnan vesijohtovesi otettiin Kymijoen pinnalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi