Onko noloa jos aikuinen mies tykkää Statwars elokuvista?
Kommentit (13)
Ei ole noloa. Meillä vaimon kanssa leikitään esileikkiä jossa Darth Vader maski päässä painan Prinsessa Leian pukuun pukeutunutta vaimoani omalla valomiekalla. Sitten suorituksen jälkeen alkaa krooh pyyh vaihde.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa. Meillä vaimon kanssa leikitään esileikkiä jossa Darth Vader maski päässä painan Prinsessa Leian pukuun pukeutunutta vaimoani omalla valomiekalla. Sitten suorituksen jälkeen alkaa krooh pyyh vaihde.
Mistä mä löytäisin miehen, joka pukeutuisi Kylo Reniksi? Huh kävisin niin kuumana.
N26
Kyllä normaalisti jo noistakin kasvetaan jo ulos ja teineille tehdyt ihmissuhde kuviot ehdottomuudellaan.
Ei ole, mikäs sen mukavampaa jos nuori skywalkker upottaa miekkansa minuun oikein syvälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minäkin tykkään! T. N45
Ei todellakaan, minä myös tykkään! T: toinen 45v nainen
Ei se noloa ole, mutta itse en kyllä ikinä ole pitänyt kyseisistä elokuvista. Mutta kuka mistäkin tykkää.
Sellaisia ne vaan on. Erilaisten miesten kanssa olen seukannut, ikähaarukka 28-55 ja kaikki napittavat star warsia vaikkei muuta yhteistä olekaan. Kai jokin lajityypillinen ominaisuus.
Samaa voisi pohtia vaikka Batmanistä, mutta minusta vanhat Batman sarjat ja tunnusmusiikit on nostalgisia. Uudet hömppää, kun muskelitkin pitää muotoilla valmiiksi pukuihin...
Itse olen 35v nainen ja tykkään katsoa Muumilaakson tarinoita. Alkuperäisillä ääninäyttelijöillä tietenkin.
Ei