Yöllä syntyneet, etenkin talvella. Millaisia olette luonteeltanne?
Itse menen välillä aika syviin syövereihin vaikka olenkin huumorintajuinen.
Kommentit (19)
Suurin osa ihmisistä syntyy yöllä. Itse olen aika kummallinen, mutta ei se yöllä syntymisestä johdu.
Olen lapsesta asti tykännyt melankolisesta musiikista ja surullisista tarinoista. Saan niistä voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsesta asti tykännyt melankolisesta musiikista ja surullisista tarinoista. Saan niistä voimaa.
Sama täällä!
En ole, mutta ei se yöllä syntyminen mahda luonteeseen vaikuttaa. Vuodenaika ehkä vähän.
Tykkään pimeästä ja viileästä. En kestä kesän lämpöä ja olen herkkä kirkkaalle valolle ja auringolle. Pidän kynttilänvalosta ja tunnelmoinnista. Tykkään piirtämisestä ja maalaamisesta sekä kirjoista ja elokuvista/sarjoista. Olen hyvin taipuvainen masentuneisuuteen ja ahdistukseen. Tunnen olevani ulkopuolinen.
Talvipäivänseisauksena yöllä syntynyt
Vierailija kirjoitti:
Mistä se johtuu että yleensä synnytään yöllä?
Koska ihminen on huomionhakuinen jo vauvasta alkaen. Pitää herättää koko tienoo ja saada huomiota just nyt kun mä haluun!
Vierailija kirjoitti:
Mistä se johtuu että yleensä synnytään yöllä?
Johtuisko siitä että nukkuessa on jotenkin rennompi.
Olen ehkä rajatapaus, synnyin iltayhdentoista aikaan marraskuussa. Ei siis vielä ihan yötä eikä ihan talvea.
Inhoan kylmää ja pimeää. Asuin 2 vuotta Kaakkois-Aasiassa ja se oli monin tavoin elämäni parasta aikaa. Olen vähän sellainen yksinäinen susi, yhden lyhyen avoliiton jälkeen en ole asunut aikuisena kenenkään kanssa, nyt siis yli 20 vuotta yksin. En ole mikään introvertti kuitenkaan, kutsun usein ihmisiä kotiini ja tykkään kokata isolle joukolle. Harrastan taiteita.
Vihaan kuumuutta kesäisin. Syksy on kivoin. Olen inhorealisti melkeinpä. Puhun suoraan tai olen hiljaa. Olen luotettava ja täsmällinen. Olen laiska ja keskityn olennaiseen. En pidä kovista äänistä ja en halua kuunnella musiikkia. En pukeudu naisellisesti, enkä meikkaa. Uskon, että selviän jotenkin melkein kaikesta. En valehtele tai kiroile. Ystäviä ei ole, mutta perhe on ja tulen aina ihmisten kanssa toimeen. Viihdyn erittäin hyvin yksin.
Riittääkö?
Höhhöö, no niin, olen syksyllä styntyny. Titaiteilijasielu. Parit synkät oopperat säveltäny. Bluesia tietenki myös. Synkkiä säkeitä vaan kirjoittelen, enimmäkseen balladia.
Näillä mennään. Kesä on turhaa. Kaikki muu on...
Synnyin joulukuussa ja olen lapsesta asti tykännyt lumesta ja pakkasesta. Talvi on minusta kaunista aikaa jos vaan on kunnon talvi. Pidän pimeydestä ja tähdistä paljon. Toisaalta myös kesä rakasta aikaa silti.
Ja se luonne vielä viestiin 17 .Itse olen aika introvertti ihminen joka pohdiskelee paljon ja en viihdy isossa porukassa. Tykkään musiikista ja taiteesta.
Olen joulukuussa syntynyt illalla, mutta siihen aikaan vuodesta on ihan sama mitä kello on. Päivät pelkkää yötä monta kuukautta. Vihaan talvea.
Synkkä ja myrskyinen.