Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvismakkara mysteeri !

Vierailija
06.08.2020 |

Ostin tänään Pouttu Muun Vuusto-Jalapeno kasvisgrillimakkaroita ja järkytys oli suuri. Paistoin ne ohjeiden mukaisesti uunissa 200 asteessa vartin ajan, mutta silti ne olivat pettymys. Olin kuullut makkaroista pelkkää hyvää, mutta ne olivat sitkeitä, kovia ja oudon raa’an lihaisia. Itseäni ne kuvottivat ja mietin onko muilla ollut samoja kokemuksia vai olenko syönyt jotain aivan muuta ...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo rakenne oli kuin kyrvässä 🤮

Vierailija
2/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis kasvisyöjä ja luulet että niissä on lihaa vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Poutun on ihan kamalia. Itse tykkään Veguy merkkisistä ja Hälsans Kök Chorizosta. Muut kokeilemani on tympeitä, Poutut huonoimmasta päästä.

Vierailija
4/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä.

Vierailija
5/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noissa on tarkoituksella tavoiteltu lihaista makua ja rakennatta, useimmat kuitenkin pitävät siitä. Voi kanssa olla että uuni ei ollut oikeasti tarpeeksi kuuma, varsinkin vanhat uunit voivat näyttää väärää lämpötilaa.

Vierailija
6/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se vuusto eli vegaaninen juusto. Ne kaikki on aivan karmaisevan makuisia ja pilaavat ruoan kuin ruoan.

Makkaratyyppisiä juttuja ei valitettavasti ole vegaanisena hyvän makuisia, niissä hyvissä lihattomissa on kaikissa kananmunaa.

Vierailija
7/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis kasvisyöjä ja luulet että niissä on lihaa vai mitä?

.

Siis oon itse vegaani ja oon vaan tosi hämmentynyt miksi ne on tehnyt tuollaisen tuotteen. Se oli vaan oudoin lihaimitaatio ikinä.

Vierailija
8/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NIIN OLIKIN !!

Vierailija
9/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.

En minäkään 😭

Vierailija
10/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se vuusto eli vegaaninen juusto. Ne kaikki on aivan karmaisevan makuisia ja pilaavat ruoan kuin ruoan.

Makkaratyyppisiä juttuja ei valitettavasti ole vegaanisena hyvän makuisia, niissä hyvissä lihattomissa on kaikissa kananmunaa.

Se maku oli musta vaan aika perus makkaran maku ja mulle suurin ongelma oli se härö koostumus...

Vierailija
11/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmh....mysteerimakkaroita.....

Vierailija
12/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvismakkaroista puheenollen, mitkä ovat markkinoiden parhaat vegaanimakkarat? Grillijuhlat tulossa ja vegaaneillekin olisi mukava tarjota muutakin kuin pelkkiä vihanneksia grillattavaksi.

Vierailija
13/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kasvismakkaroita.

Kasvismakkara on oksymoroni.

Vierailija
14/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Vierailija
15/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ostin innoissani, ovat gluteenittomia. Koostumus on kyllä, hyh hyh. Yritin vielä toisen satsin kanssa kärventää kunnolla, ei auttanut. Ketjussa jo mainittu Hälsäns Kök on ihan hyvä, mutta siinä on vehnää, ei voi keliaakikko syödä. 

Vierailija
16/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvismakkaroista puheenollen, mitkä ovat markkinoiden parhaat vegaanimakkarat? Grillijuhlat tulossa ja vegaaneillekin olisi mukava tarjota muutakin kuin pelkkiä vihanneksia grillattavaksi.

Hälsans Kökillä on minusta parhaat vegaaniset makkarat. Löytyy pakastealtaasta.

Vierailija
17/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvismakkara = kakkara ?

Niin kuin on noi vuusto, vihis, ym.

Vierailija
18/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä samoja kokemuksia ja oli makkaran syötyä koko päivän ihan helvetin huono olo. Ei jatkoon!

Vierailija
19/19 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä itse, vaikka joku mieluisesti mautettu kikherne - kasvisraastemassa ja käärii riisipaperiin ja syö tai paistaa ensin grillissä ja syö sitten. Reseptejäkin löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä